تکمیل زیرساخت‌های اربعین؛ دغدغه اول مدیران ایلام است
کد خبر: 3835052
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
کرمی:

تکمیل زیرساخت‌های اربعین؛ دغدغه اول مدیران ایلام است

گروه اجتماعی - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: تکمیل زیرساخت‌های اربعین به نحوی که امکان میزبانی و تردد سهل و امن زائران فراهم شود اولویت جدی مردم و مسولان استان ایلام است.

تکمیل زیرساخت‌های اربعین؛ دغدغه اول مدیران ایلام است
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، احمد کرمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام امروز 23 مرداد ماه در جریان بازدید مدیران ارشد ستاد اربعین کشور از زیرساخت های پایانه مرزی مهران اظهار کرد: با توجه به اینکه حذف روادید و پیش‌بینی افزایش گسترده زائران، مدیریت استان ایلام تلاش می‌کند که زیرساخت های پایانه مرزی مهران  تا اواخر شهریور ماه آماده  شوند.
وی به برخی اقدام‌های انجام شده اشاره کرد و گفت:  ۶۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام همراه با آب سردکن و سایه بان در مسیر پیاده روی زایران احداث شده است.
معاون عمرانی استانداری ایلام اضافه کرد: پایانه برکت که سال گذشته در یک روز ۲۴۰ هزار نفر از آن تردد کردد، امسال گره ترافیکی آن رفع شده و مسیر رفت و برگشت اتوبوس‌ها جدا شده است.
کرمی با اشاره ای به کنارگذر غربی مهران گفت: امسال این کنار گذر آماده و اتوبوس‌ها از این کنارگذر تردد کرده و وارد پایانه برکت خواهند شد و از مسیر کنار گذر شرقی به پارکینگ اربعین برگشت داده می‌شوند.
در پایان این بازدید با حضور دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین، دبیر کمیته مرکزی زیرساخت، مدیر عامل اتوبوسرانی، مدیر گذرنامه وزارت خارجه، معاون استاندار، فرماندار، معاونین فرماندار، شهردار و جمعی از مسولان محلی جلسه رفع موانع و مشکلات زیرساخت‌های اربعین در پایانه مرزی مهران برگزار شد.
در این نشست براساس مصوبه ستاد مبنی بر ضرورت ثبت نام زائران در سامانه سماح، مقرر شد مقدمات لازم از طریق درگاه‌های مختلف شامل دفاتر حج و زیارت، پلیس + ۱۰ و پیشخوان دولت برای ثبت نام زائران فراهم شود.
انتهای پیام
captcha