حجاج يزدی در قالب 16 پرواز به کشور باز می‌گردند
کد خبر: 3835066
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

حجاج يزدی در قالب 16 پرواز به کشور باز می‌گردند

گروه اجتماعی- مسئول روابط‌ عمومی فرودگاه بين‌المللی يزد گفت: پرواز بازگشت اولين گروه حجاج يزدی ساعت 11:55 روز جمعه، 25 مردادماه در فرودگاه بين‌المللی يزد به زمين می‌نشيند.

25 مردادماه؛ آغاز بازگشت اولین گروه حجاج يزدیمحمدجواد ادیب‌دوست، مسئول روابط‌ عمومی فرودگاه بين‌المللی يزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: عمليات برگشت حجاج یزدی به فرودگاه بین‌المللی یزد از روز جمعه، 25 مردادماه آغاز می‌شود و تا دوشنبه، 28 این ماه به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

ادیب‌دوست با بيان اينکه تمام پروازهای برگشت حجاج از سوی شرکت هواپيمايی جمهوری اسلامی(هما) و با هواپيماهای ايرباس 300 و 600 انجام می‌شود، افزود: 3850 زائر بيت‌الله الحرام طی مدت ياد شده به کهن شهر یزد باز می‌گردند.

وی بیان کرد: 16 سورتی پرواز در قالب 25 کاروان برای بازگشت حجاج یزدی از حج تمتع در نظر گرفته شده است.

مسئول روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی یزد با تشكر از زحمات شبانه‌روزی تمام واحدهای عملیاتی اداره کل فرودگاه‌های استان و تمام ارگان‌ها و نهادهای دخیل در انجام اين مسئوليت خطير گفت: با توجه به برنامه‌ريزی و هماهنگی‌های انجام‌ شده در تلاشيم كه عمليات برگشت حجاج به استان یزد نيز مطابق با برنامه و باکیفیت مطلوبی انجام شود.

ادیب‌دوست تأکید کرد: قطعاً بازگشت بدون دغدغه حجاج یکی از اهداف اصلی اداره کل فرودگاه‌های استان یزد است که در این رابطه‌ برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا زائران خانه خدا بدون هیچ مشکلی به شهر دارالعباده یزد بازگردند.

مسئول روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی یزد از شهروندان خواست به منظور ایجاد سهولت در خروج حجاج از فرودگاه و تسریع در رفت و آمد مسافران پروازهای داخلی و عدم ایجاد راه‌بندان در مسیرهای تردد به فرودگاه، همکاری‌های لازم را با مسئولان فرودگاه بین‌المللی یزد داشته باشند.

وی همچنین از استقبال‌کنندگان خواست قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن‌های 199 و 31010 و یا از طریق پرتال فرودگاه یزد به آدرس yazd.airport.ir از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.

ادیب‌دوست مجددا با اشاره به آمادگی مضاعف فرودگاه بین‌المللی یزد همچون ایام اعزام زائران گفت: تمام واحدهای عملیاتی این اداره کل از ابتدای شروع پروازها با تمام توان خود تلاش خواهند کرد این عملیات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

وی بیان کرد: امسال خوشبختانه عملیات بازگشت حجاج سرزمین وحی به مانند عملیات رفت از ترمینال خارجی فرودگاه بین‌المللی یزد انجام می‌شود.

انتهای پیام

captcha