اطعام ۱۱ هزار نیازمند در ماکو
کد خبر: 3835125
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
همزمان با عید ولایت؛

اطعام ۱۱ هزار نیازمند در ماکو

گروه اجتماعی - مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ماکو از اطعام ۱۱ هزار نیازمند همزمان با عید ولایت در ماکو خبر داد و گفت: امسال ۱۱۰ عنوان برنامه جهت اجرا درنظر گرفته شده است که نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری دارد.

اطعام ۱۱ هزار نیازمند در ماکو

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن کاظمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، در تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت تاکید کرد: امسال برنامه‌های دهه امامت و ولایت بنیاد غدیر ماکو با شعار لبیک یاحضرت امیرالمومنین از ۲۰ تا ۳۱ مرداد ماه پرشورتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با همت مسئولان و همراهی مردم ولایت‌مدار شهرستان امسال ۱۱۰ عنوان برنامه جهت اجرا درنظر گرفته شده است که نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ماکو تاکید کرد: از برنامه‌های شاخص بزرگداشت این هفته می‌توان به همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی، برگزاری جشن‌های متعدد بزرگداشت عید غدیر در کلیه مساجد شهری و روستایی اعم از ادارات، سازمان‌ها، محفل انس با قرآن، عصری با شعر و همچنین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی با محوریت غدیر اشاره کرد.

کاظمی افزایش اعزام اکیپ‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و اطعام ۱۱ هزار نیازمند، برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگی جام غدیر دیدار از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و سادات را از دیگر برنامه‌های این دهه در ماکو عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha