برگزاری همایش غدیر در امامزاده محمد(ع) کرج
کد خبر: 3835126
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

برگزاری همایش غدیر در امامزاده محمد(ع) کرج

گروه فرهنگی- همایش غدیر ویژه مداحان البرزی صبح امروز در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرج برگزار شد.

برگزاری همایش غدیر در امامزاده محمد(ع) کرج

امید سبزعلی، مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به حضور بیش از ۲۵۰ مداح آقا و خانم در این مراسم معنوی، اظهارکرد: این مراسم، صبح امروز، 24 مرداد با همکاری روابط عمومی‌های تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه استان، معاونت فرهنگی شهرداری کرج و بسیج کانون مداحان استان برگزار شد.
وی اضافه کرد: این مراسم به هدف بزرگداشت بزرگ‌ترین واقعه تاریخی اسلام یعنی انتخاب امام علی(ع) به عنوان جانشین حضرت رسول اکرم(ص) در غدیرخم برگزار شد.
این مسئول تلاوت آیاتی از قرآن‌کریم، مدیحه‌سرایی، قرائت خطبه‌غدیر، تکریم پیرغلامان و غبارروبی مزار شهدای امام زاده محمد(ع) را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد.
مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: واقعه غدیر خم یکی از بزرگ‌ترین مقاطع زندگی نبی اکرم(ص) است که توجه به این واقعه تاریخی و تبیین آن برای نسل جوان جامعه باید محوریت برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در دهه ولایت و امامت باشد.
وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از دو هزار و ۵۰۰ برنامه فرهنگی با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: تبیین جایگاه امامت و ولایت امام علی(ع) مهم‌ترین راهبرد تبلیغات اسلامی در این دهه مبارک است.
سبزعلی نصب پرچم مزین به نام علی(ع)، سخنرانی به منطور بیان اهمیت و ارزش این واقعه تاریخی، جلسات پرسش و پاسخ، مدیحه سرایی، محافل قرآنی، قرائت خطبه غدیر را از مهم‌ترین برنامه های مساجد استان البرز با همکاری روحانیون اعزامی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز اعلام کرد.
انتهای پیام

captcha