راه‌اندازی 4 کاروان غدیر در سمنان
کد خبر: 3835155
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

راه‌اندازی 4 کاروان غدیر در سمنان

گروه اجتماعی- فرماندارسمنان از راه اندازی 4 کاروان در این شهرستان خبر داد و گفت: این کاروان‌ها در مناطق مختلف شهر حضور خواهند یافت و برنامه‌های ویژه غدیر را اجرا می‌کنند.

راه‌اندازی چهارکاروان غدیر در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سید عباس دانایی، فرماندار سمنان ظهر امروز 24 مرداد در نشست هماهنگی برنامه‌های عید غدیر در فرمانداری سمنان با بیان اینکه راه‌اندازی 4 کاروان ویژه اعیاد غدیر در شهرستان یکی برنامه‌های دهه ولایت است، اذعان کرد: این کاروان‌ها شب و روز عید سعید غدیر در مناطق مختلف شهرستان حضور خواهند یافت و برنامه‌های ویژه این عید گرانقدر و بزرگ را با حضور مردم اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: دو کاروان در شامگاه بیست و هشتم مرداد ماه و دو کاروان در صبح روز بیست و نهم مرداد ماه در سمنان به راه خواهد افتاد که در این راستا دو کاروان از کتابخانه عمومی بلوار حکیم الهی به سمت امامزاده علویان و دو کاروان نیز از میدان کوثر به سمت میدان امام علی (ع) و از میدان نبوت به سمت انتهای امین به راه افتاده و مردم نیز همراه آن‌ها خواهند شد.

دانایی بر ترویج فرهنگ غدیر در جامعه تاکید کرد و افزود: هدف از برپایی چهار کاروان و همچنین برگزاری مراسم جشن محوری غدیر در شهرستان سمنان است.

فرماندار سمنان از برگزاری مراسم محوری جشن غدیر در سمنان خبر داد و گفت:این جشن با حضور مردم و مسئولان و دلدادگان امامت و ولایت، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر روز عید غدیر در سالن الغدیر سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha