مسئولان با همدلی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند
کد خبر: 3835251
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

مسئولان با همدلی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌‌جمعه سمنان با بیان اینکه مسئولان باید با همدلی و مشارکت برای سربلندی و اقتدار و رفع مشکلات مردم تلاش کنند، گفت: گرانی عرصه را تنگ کرده، مسئولان برجام را رها کنند و مقداری هم به مشکلات اقتصادی مردم در حوزه معاش رسیدگی کنند.

رفع مشکلات مردم ؛ با همدلی و مشارکت مسئولان

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‎الله سیدمحمد شاهچراغی، اما‌مجمعه سمنان، امروز، 25 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه سمنان با بیان اینکه امروز مشکلات اقتصادی در کشور مردم را درگیر کرده است اذعان کرد: گرانی بیداد می‌کند و مردم تحت فشار هستند.

وی  با اشاره به اینکه گرانی عرصه را تنگ کرده، مسئولان باید برجام را رها کنند و مقداری هم به مشکلات مردم به خصوص در حوزه معاش رسیدگی کنند اذعان کرد: مسئولان باید با همدلی و مشارکت برای سربلندی و اقتدار و رفع مشکلات مردم تلاش کرد.

امام‌جمعه سمنان با تأکید بر اینکه مردم یمن با دستان خالی با ۱۷ کشور جهان مبارزه می‌کنند یاداور شد: ایران یمن را تنها نمی‌گذارد و به زودی ریشه ظلم در این کشور خشک خواهد شد.

 آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به عید سعید غدیر بیان کرد: ما معتقد هستیم که امروز بدون درک ولایت امام علی (ع) تقوا معنا ندارد و همه مسلمانان جهان باید به تقوا در کنار ولایت توجه داشته باشند.

انتهای پیام

captcha