برگزاری نهمین محفل قرآنی اسلامشهر با تلاوت «سیدمحمد موسوی»
کد خبر: 3835339
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

برگزاری نهمین محفل قرآنی اسلامشهر با تلاوت «سیدمحمد موسوی»

گروه جلسات و محافل ــ نهمین کرسی تلاوت قرآن کریم شامگاه شنبه، 27 مردادماه در مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت ایام عید سعید غدیر خم، نهمین کرسی تلاوت، شامگاه 27 مردادماه، در محل مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر برپا می‌شود.
این محفل قرآنی که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی اسلامشهر راه‌اندازی شده است، یکشنبه‌های هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
مقرر شده است تا این محفل قرآنی هر هفته به نام یکی از شهدای انقلاب اسلامی برپا شود و این هفته نیز به یاد شهید سید هادی صادقی برگزار خواهد شد.
در این محفل قرآنی، سید محمد موسوی، قاری ممتاز قرآن کریم از مشهد مقدس به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه نیز طاها سرمست، یکی از قاریان نوجوان شهرستان اسلامشهر تلاوت خواهد داشت.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی که حمید رحیمی، قاری و مسئول دارالقرآن دادگستری غرب استان تهران، مسئولیت آن را برعهده دارد، می‌توانند به مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر واقع در خیابان امام سجاد(ع) (زرافشان)، کوچه ۵۴ مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha