۴ رتبه برتر مسابقات کشوری قرآن توسط دانش‌آموزان استثنایی لرستان کسب شد
کد خبر: 3835345
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
در بخش دختران؛

۴ رتبه برتر مسابقات کشوری قرآن توسط دانش‌آموزان استثنایی لرستان کسب شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دانش‌آموزان دختر استثنایی لرستان در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی موفق به کسب رتبه اول رشته نهج‌االبلاغه، رتبه اول احکام، رتبه دوم صحیفه سجادیه و رتبه سوم رشته احکام شدند.

مبه گزارش ایکنا از لرستان، دانش‌آموزان دختر آموزش و پرورش استثنایی لرستان موفق به کسب چهار مقام شامل دو رتبه اول، یک رتبه دوم، یک رتبه سوم در گروه قرآن، نماز و عترت از سری رقابت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی مرحله کشوری شدند.

زهرا نظری، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان لرستان در این رابطه‎ گفت: دانش‌آموزان دختر استان لرستان برای اولین‌بار در رقابت‌های ورزشی رشته‌های گلبال و بوچیا شرکت کردند و در اولین تجربه حضور در این‌سری از مسابقات نمایش خوبی از خود نشان دادند.

وی افزود: دانش‌آموزان دختر استان توانمندی و استعداد لازم را دارند که در عرصه ورزشی رشته‌های گلبال و بوچیا که بین دانش‌آموزان نابینا و دانش‌آموزان با معلولیت جسمی ـ حرکتی طرفداران زیادی دارد موفق به کسب مقام‌های برتر در سال‌های آینده شوند.

نظری ادامه داد: در گروه قرآن، نماز و عترت نازنین کیانی پایه دوازدهم رتبه اول رشته نهج‌االبلاغه، زهرا مرادی پایه دهم رتبه اول احکام، زینب شاهوردی پایه دوازدهم رتبه دوم صحیفه سجادیه و نرگس ترکاشوند پایه دوازدهم رتبه سوم رشته احکام این مسابقات کشوری را کسب کردند.

وی با بیان این‌که این مسابقات با مربی‌گری سمیه خرمی و سرپرستی افسانه رازانی برگزار شده است، اضافه کرد: در این دوره از مسابقات، استان لرستان با 20 دانش‌آموز، مربی و سرپرست در رشته‌های گلبال، بوچیا، تنیس روی میز و فرهنگی حضور داشت.

یادآور می‎شود، این دوره مسابقات از تاریخ 19 لغایت 22 مرداد‌ماه و به میزبانی شهر تهران برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha