برنامه‌های جشن میلاد امام هادی(ع) در حرم رضوی
کد خبر: 3835357
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

برنامه‌های جشن میلاد امام هادی(ع) در حرم رضوی

گروه فرهنگی ــ هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت امام علی‌النقی(ع)، جشن میلاد دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در حرم رضوی برگزار می‌شود.

برنامه‌های جشن میلاد امام هادی(ع) در حرم رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، اظهار کرد: در ایام میلاد امام دهم شیعیان، برای زائران و مجاورانی که در این شب‌ها و روزها برای عرض شادباش به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می‌شوند، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: برنامه روز ولادت ساعت 11 به همراه سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌‌المسلمین سیدحسین حسینی‎قمی و مدیحه‌سرایی رضا قانع و کاظم غلامشاهی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: مدیحه‌سرایی ذاکران اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع)، قرائت زیارت جامعه کبیره، بیان احکام، قرائت ادعیه و اقامه نماز جماعت از برنامه‌هایی است که در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در این ایام برگزار می‌شود.

شریعتی‎نژاد عنوان کرد: ویژه‌برنامه شام میلاد امام دهم شیعیان از ساعت 18 تا 22 در صحن جامع رضوی تدارک دیده شده است که در آن حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان به سخنرانی و آقایان محمدرضا طاهری، ابراهیم احمدی و سیدهاشم وفایی به مدیحه‌سرایی، سرودخوانی و شعرخوانی می‌پردازند.

انتهای پیام

captcha