برگزاری اولین دوره آموزشی تربیت مربی سبک زندگی قرآنی در کردستان
کد خبر: 3835400
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

برگزاری اولین دوره آموزشی تربیت مربی سبک زندگی قرآنی در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج از برگزاری اولین دوره آموزشی تربیت مربی سبک زندگی قرآنی در روزهای 30 و 31 مردادماه در سنندج خبر داد.

شهلا امینی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به همت مؤسسه قرآنی دارالاشراق اولین دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی به مدت دو روز، 30 و 31 مردادماه در سنندج برگزار خواهد شد.
وی از اعلام فراخوان دوره آموزشی تربیت مربی سبک زندگی قرآنی از امروز به مدت سه روز در سنندج خبر داد و افزود: این دوره آموزشی برای اولین بار در شهرستان‌های استان کردستان برگزار می‌شود.
امینی با اشاره به اینکه تعداد ثبت‌نام شدگان این دوره محدود بوده است، عنوان کرد: در این راستا اولویت ما در پذیرش شرکت‌کنندگان منوط به زمان ثبت‌نام است.
وی با تأکید بر اینکه در این دوره آموزشی 30 نفر از ثبت‌نام شدگان می‌توانند حضور داشته باشند، بیان کرد: مربی این دوره آموزشی استاد ابوبکر ایزدی از اساتید برجسته قرآنی بوده که در دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی سازمان دارالقرآن کریم موفق به کسب امتیاز لازم شده است.
مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج اعلام کرد: کتاب آموزشی این دوره با عنوان «ارتباط انسان با خدا» بوده که از سوی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به آزمون پایانی این دوره آموزشی یادآور شد: کسانی که امتیاز لازم در این دوره را کسب کنند، گواهینامه تربیت مربی سبک زندگی قرآنی دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha