سازمان‌های مردم‌نهاد؛ عامل تحول‌آفرینی اجتماعی و فرهنگی
کد خبر: 3835491
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

سازمان‌های مردم‌نهاد؛ عامل تحول‌آفرینی اجتماعی و فرهنگی

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد با توجه به نقش تأثیرگذار خود به عنوان عاملی برای تحول‌آفرینی اجتماعی ـ فرهنگی در جامعه شناخته می‌شوند.

سازمان‌های مردم نهاد؛ عامل تحول آفرینی اجتماعی و فرهنگیبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر نگاهی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل، صبح امروز، ۲۶ مردادماه در نشست خبری مدیران دستگاه‌های صادرکننده پروانه فعالیت سمن‌های استان اردبیل که در سالن جلسات شیخ صفی استانداری برگزار شد، گفت: تمامی برنامه‌های ارائه شده از سوی سمن‌ها از زمان ارائه طرح تا پایان برگزاری آن به صورت مستمر رصد شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل تأکید کرد: با نظارت کامل بر فعالیت‌های جوانان علاوه بر دستیابی به جمع‌بندی نهایی و آسیب‌شناسی صحیح، میزان تأثیرگذاری فعالیت‌ها بر روی جامعه هدف نیز ارتقا خواهد یافت.

وی اظهار کرد: در راستای هم افزایی سمن‌ها و برای ممانعت از اتلاف منابع مالی و انسانی، تلاش می‌کنیم از موازی کاری پرهیز کنیم و در این خصوص هماهنگی لازم با هیئت نظارت بر سمن‌ها و دیگر دستگاه‌های مرتبط انجام شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه تعدد سمن‌ها باعث می‌شود که در بخشی از فعالیت‌ها ناخواسته با موازی‌کاری‌هایی نیز همراه شویم، افزود: برخی از برنامه‌ها به دلیل مناسبتی بودن از احتمال موازی‌کاری برخوردار هستند، اما با نظارت هیئت ناظر بر سازمان‌های مردم نهاد استان به‌دنبال کم کردن و عدم وقوع چنین اتفاقاتی هستیم.

انتهای پیام

captcha