فراخوان سومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های دینی اعلام شد
کد خبر: 3835528
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

فراخوان سومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های دینی اعلام شد

گروه اندیشه ــ فراخوان سومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام اعلام شد و علاقه‌مندان فرصت دارند مقالات خود را تا تاریخ 20 دی‌ماه سال جاری به دبیرخانه این کنفرانس ارسال کنند.

به گزارش ایکنا؛ سومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام با حمایت و مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌ها و مرکز توسعه خلاقیت و نوآوری علوم نوین و همکاری دانشگاه‌ها، سازمان‌ها، مراکز و مؤسسات علمی و تحقیقاتی کشور 30 دی‌ماه در استان البرز، شهر کرج برگزار می‌شود.
 
هدف از برگزاری این همایش آگاهی و دستیابی به جدیدترین دستاوردها و یافته‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های پژوهش‌های دینی، علوم اسلامی، فقه، حقوق، الهیات، معارف، علوم انسانی و اجتماعی است و از جمله محورهای این کنفرانس می‌توان به پژوهش‌های دینی، علوم اسلامی، فقه، حقوق، الهیات، معارف و علوم انسانی و اجتماعی اشاره کرد. 
علاقه‌مندان برای ارسال مقالات تا تاریخ 20 دی فرصت دارند و می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه کنفرانس به شماره 09195489387 تماس حاصل کنند. 
انتهای پیام
captcha