نیازمند همكاری بزرگان در برقراری نظم و امنیت انتخابات هستیم
کد خبر: 3835571
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

نیازمند همكاری بزرگان در برقراری نظم و امنیت انتخابات هستیم

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینكه پلیس برای برقراری نظم و امنیت انتخابات تدابیر ویژه‌ای اندیشیده است، گفت: لازمه موفقیت پلیس در این مأموریت همكاری و همراهی بزرگان، ریش‌سفیدان و معتمدان است.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدهاشم قسام، فرمانده نیروی انتظامی ممسنی امروز، 26 مردادماه در نشست با جمعی از معتمدان محلی این شهرستان گفت: تعامل با ریش سفیدان و معتمدین محلی، اثرگذار در برقراری نظم و امنیت انتخابات است.
وی به نقش بزرگان و ریش سفیدان در کمک به پلیس در راستای تامین نظم و امنیت انتخابات اشاره كرد و گفت: پلیس برای خلق حماسه بزرگ انتخابات تدابیر ویژه‌ای اندیشیده است، اما لازمه موفقیت در این ماموریت، همکاری و همراهی بزرگان، ریش‌سفیدان و معتمدین است که با هدایت مردم و دعوت آن‌ها به رعایت قانون و مقررات، شهروندان را از انجام اقدامات خودسرانه، غیر متعارف و غیرقانونی در هر یک از مراحل انتخابات باز می‌دارند.
قسام افزود: امروز در مقوله برقراری امنیت، كمك و همفكری بزرگان، متنفذین و ریش سفیدان بسیار حائز اهمیت است و ما این تجربه را در گذشته داشته‌ایم كه در مشكلات عدیده اجتماعی، وقتی بزرگان و سران طوایف وارد میدان عمل می‌شوند پلیس به راحتی می‌تواند موضوعات را بررسی و حل و فصل كند.
فرمانده انتظامی ممسنی بیان كرد: شرکت در انتخابات تکلیفی همگانی برای همه است و حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای، پیامی روشن برای دشمنان انقلاب و كسانی است که در صدد صدمه زدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.
انتهای پیام

captcha