مسابقات قرآن در تیپ ۳۷ زرهی برگزار شد
کد خبر: 3835756
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

مسابقات قرآن در تیپ ۳۷ زرهی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله مقدماتی سی‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه تیپ ۳۷ زرهی برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن ویژه كاركنان پایور و وظیفه تیپ 37 زرهی امروز، 27 مردادماه در این تیپ برگزار شد.

حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 در حاشیه این مسابقات با تبریک دهه پرفروغ امامت و ولایت گفت: یکی از ویژگی‌هایی که ارتشیان حزب‌الهی و ولایت مدار را از سایر ارتش‌های دنیا متمایز می‌سازد و سبب برتری و ارتقای آنان نسبت به آنان می‌شود این است که ارتشیان ما قرآنی هستند و این بزرگترین افتخار است که خداوند متعال نصیبمان كرده است.

وی سپس به حربه دشمنان این آب و خاک جهت ضربه زدن به خانواده‌ها و جوانان کشور از طریق فضای مجازی و جنگ نرم اشاره کرد و گفت: دشمنان هرکجا که در این زمینه موفق شده‌اند دلیل آن دوری از قرآن و ولایت بوده است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب راه مقابله با این ترفندها را خودسازی بیان كرد و افزود: انس با قرآن کریم بهترین راه خودسازی است.

این مسابقات در رشته‌های حفظ 3، 5، 10، 15، 20، 25 جزء و حفظ كل، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و اذان برگزار شد كه نفرات برتر هر كدام از این رشته‌ها علاوه بر اینكه در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل شدند، به مرحله منطقه‌ای این مسابقات كه در مهرماه سال جاری به میزبانی تیپ 55 هوابرد برگزار خواهد شد،‌ راه یافتند.
انتهای پیام

captcha