واقعه غدیر در ایلام بازخوانی می‌شود
کد خبر: 3835757
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

واقعه غدیر در ایلام بازخوانی می‌شود

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه ناحیه ایلام از بازخوانی واقعه غدیر در بوستان چغاسبز خبر داد.

واقعه غدیر در ایلام بازخوانی می‌شود
محمدحسین فولادی، فرمانده سپاه ناحیه ایلام امروز در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: به‌مناسبت عید ولایت، واقعه غدیر روزهای ۲۸ و ۲۹ مردادماه بازخوانی می‌شود.
 
وی ادامه داد: بازسازی واقعه غدیر به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رخداد تاریخ اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است. انقلاب اسلامی تداوم راه غدیر بوده و این واقعه حقیقتی عظیم است که باید برای زنده نگه‌داشتن آموزه‌ها و تعالیم آن بیش از پیش تلاش کنیم.
 
فولادی گفت: دهه مبارک ولایت بهترین ایام برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی است و از این رو همدلی و همکاری دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری غدیر خم ضروری است.
 
وی با اشاره به اینکه واقعه غدیر با خلاقیتی منحصر به‌فرد و با مشارکت هنرمندان بازخوانی و شبیه‌سازی می‌شود، بیان کرد: با توجه به هجمه فکری و فرهنگی دشمنان برای ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم به‌ویژه عاشورا و غدیر نیاز است تا این رخدادهای مهم اسلام بازخوانی و یادآوری شوند.
 
فولادی گفت: دشمنان دریافته‌اند که ولایت و عاشورا راز ماندگاری اسلام است و از هیچ دسیسه‌ای برای جدا کردن ملت از این دو مؤلفه مهم دریغ نمی‌کنند. واقعه غدیر و بحث ولایت ضرورت مهم جامعه امروز است و باید مورد توجه قرار گیرد.
 
انتهای پیام
captcha