حضور گروه جهادی پزشکی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3835770
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

حضور گروه جهادی پزشکی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: گروه جهادی پزشکی «خدیجه کبری(س)» در شهرستان کوهرنگ مستقر شدند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری به نقل از گروه دریافت خبر ایسنا، علی ملک‌پور در حاشیه بازدید از فعالیت گروه جهادی پزشکی مستقر در شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: این گروه جهادی شامل ۱۰۰ پزشک و دندانپزشک است که تا پایان مردادماه به ساکنان این مناطق، خدمات درمانی ارائه می‌‌دهند.
وی با قدردانی از فعالیت گرو‌ه‌های جهادی در مناطق محروم استان، ادامه داد: این گروه جهادی از سال‌های گذشته در مناطق محروم استان حضور یافته و در راستای توانمندسازی ساکنان گام‌های مؤثری برداشته‌اند.
همچنین مسئول تشکل‌های جهادی کمیته امداد نیز افزود: گروه‌های جهادی بنابر بر مأموریت خود خدمات متنوعی را در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، علمی، فرهنگی، عمرانی و فرهنگی ارائه می‌دهند.
دارایی ادامه داد: ۷۰۰ گروه جهادی به ‌عنوان تشکل همکار با این نهاد همکاری می‌کنند که از این مجموع ۱۶ گروه شامل متخصصان دندانپزشک، با کمیته امداد همکاری دارند.
مشاور امور جوانانِ رئیس کمیته امداد نیز بیان کرد: در سال گذشته ۱۷ هزار خدمت در زمینه بهداشت و درمان با اعتبار ۵ میلیارد تومان توسط گروه‌های جهادی به نیازمندان در سراسر کشور ارائه شده است.
کمرروستا با اشاره به اهمیت ارائه خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم تصریح کرد: باتوجه به بالا بودن هزینه‌های دندانپزشکی و عدم توانایی پرداخت هزینه‌های بیماری‌های دهان و دندان توسط مددجویان در مناطق محروم، خدمات دندانپزشکی در مناطق کم‌برخوردار توسط دندانپزشکان جهادی ارائه می‌شود.
انتهای پیام

captcha