آزادگان سرآمد ولایت‌مداران هستند
کد خبر: 3835827
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
آیت‌الله سعیدی:

آزادگان سرآمد ولایت‌مداران هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه قم از آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان سرآمد ولایت‌مداران نام برد و گفت: این سرمایه ارزشمند الهی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و ما باید در راستای حفاظت از این نعمت کوشا باشیم.

آزادگان سرآمد ولایت‌مداران هستندبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، امام جمعه استان، شامگاه 26 مرداد در همایش بزرگداشت مقام آزادگان که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در مقاطع مهم تاریخی از جمله هشت سال دفاع مقدس رشادت‌هایی را از خود به نمایش گذاشتند که این رشادت‌ها باید ثبت و برای آیندگان ماندگار شود.
 
وی از ولایت‌پذیری مردم به‌عنوان یکی از مهم‌ترین علل موفقیت نظام اسلامی یاد کرد و افزود: ملت ایران با تبعیت از فرمایشات ولایت فقیه توانستند در عرصه‌های مختلف مقابل دشمن ایستادگی کنند و به پیروزی برسند و با عنایت خداوند متعال سختی‌ها و مشکلات فعلی نیز با تبعیت از فرمان ولی فقیه، رفع خواهد شد.
 
آیت‌الله سعیدی از آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان سرآمد ولایت‌مداران نام برد و اظهار کرد: این سرمایه ارزشمند الهی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و ما باید در راستای حفاظت از این نعمت کوشا باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان قم یادآوری کرد: روز غدیر عیدی است برای افرادی که به بیعت خود با امیرالمؤمنین(ع) باز می‌گردند و مؤمنان در این روز بیعت خود را تجدید می‌کنند که این بیعت شامل همه اهل‌بیت(ع) از امام علی علیه‌السلام تا حضرت مهدی عجل‌الله تعالی‌فرجه می‌شود.
 
آیت‌الله سعیدی بر لزوم بزرگداشت عید غدیر توسط اقشار مختلف جامعه تأکید کرد و گفت: ریشه پیوند مؤمنان با عید غدیر در پیوندی است که در عالم ذر انسان با خداوند متعال بسته که این پیمان ریشه همه پیمان‌های الهی است.
 
تولیت آستان مقدس بانوی کرامت گفت: امیدواریم بر پیمانی که با شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی بسته‌ایم پایبند بمانیم و در مسیر انقلاب و نظام از ارزش‌ها و معنویت‌ها از جمله عفاف و حجاب پاسداری کنیم و به افرادی که به این ارزش‌ها بی‌تفاوت هستند تذکر دهیم و با امر به معروف و نهی از منکر آن‌ها را به مسیر الهی دعوت کنیم.
 
آیت‌الله سعیدی یادآور شد: این روزها با حوادث مختلف، عزت ایران اسلامی روز‌‌به‌روز بیشتر می‌شود، هر چند این کشور درگیر مشکلات و سختی‌های مختلف است؛ اما برای تحقق ارزش‌های والا در این مسیر ادامه حرکت خواهد داد.
 
انتهای پیام
captcha