نی‌ریز و شیراز، میزبان همایش بین‌المللی سعدی می‌شوند
کد خبر: 3835895
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

نی‌ریز و شیراز، میزبان همایش بین‌المللی سعدی می‌شوند

گروه فرهنگی ــ با تداوم نشست‌های «برخوان سعدی» در دو شهر شیراز و نی‌ریز، این دو شهر میزبان همایش بین‌المللی سعدی در سال ٩٩ خواهند بود.

به گزارش ایكنا از فارس، «بر خوان سعدی» عنوان سلسله نشست‌هایی هست كه به‌صورت هفتگی در دو شهر شیراز و نی‌ریز برگزار می‌شوند و در این راستا بنا شده است كه در سال آینده، همایش بین‌المللی سعدی در این دو شهر برگزار شود.

سید‌احمد موسوی‌مقدم، مسئول برگزاری نشست‌های «برخوان سعدی» نی‌ریز امروز، 27 مردادماه در حاشیه برگزاری این نشست گفت: در سفر هفته گذشته كوروش كمالی سروستانی، مدیر بنیاد سعدی‌شناسی به نی‌ریز بنا شده است كه تا همایش بین‌المللی سعدی در روز اول اردیبهشت‌ماه همزمان با شیراز در این شهرستان نیز برگزار شود.

وی این كار را اقدامی فاخر و مبارك برای ادب‌دوستان و اهالی فرهنگ نی‌ریز دانست كه زمینه بركات بسیاری را در حوزه فرهنگ این شهرستان ایجاد خواهد كرد.

موسوی میسر شدن این مهم را در سایه همراهی و یكصدایی مسئولان فرهنگ‌دوست شهرستان نی‌ریز شد و از مسئولان خواست تا در این راه نهایت همكاری و همراهی را داشته باشند.

یادآور می‌شود، سلسله نشست‌های «برخوان سعدی» در نی‌ریز زیر نظر انجمن فرهنگ و ادب شیراز و با مشارکت بنیاد سعدی‌شناسی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز برگزار می‌شوند.
انتهای پیام

captcha