برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در یاسوج
کد خبر: 3836011
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در یاسوج

گروه فرهنگی ـ معاون هنری ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در سینما فرهنگ و هنر یاسوج خبر داد.

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محمدعلی پیرسبزی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 27 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سی‌و‌دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان با مرکزیت این شهر و اکران همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: این جشنواره در استان‌های سراسر کشور از ۳۱ مردادماه تا چهارم شهریورماه، با معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان به‌عنوان یکی از رویدادهای ملی و بین‌المللی هر ساله به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌‌شود.

پیرسبزی با بیان اینکه این جشنواره از 31 مردادماه تا چهارم شهریور در سینما فرهنگ و هنر استان برگزار می‌شود، گفت: زمینه‌سازی برای توسعه پایدار و متوازن سینمای کودک و نوجوان در کشور، بهره‌‌برداری از تجربه‌های کارگردان‌های کشورهای دیگر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از اهداف این جشنواره است.

وی بیان کرد: زمینه‌سازی برای تبادل و تعامل صاحب‌نظران و همه دست‌اندرکاران عرصه فرهنگی کشور، تلاش برای ارتقای کیفی و گسترش سینمای کودک و نوجوان از طریق شناسایی ظرفیت‌ها و بازیابی سرمایه‌های انسانی و فرهنگی که دو بخش اصلی جشنواره را در بر می‌گیرد، از جمله دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام

captcha