برگزاری چهارمین جشنواره «پایگاه‌های برتر مساجد» در سنندج
کد خبر: 3836060
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

برگزاری چهارمین جشنواره «پایگاه‌های برتر مساجد» در سنندج

گروه فرهنگی ــ چهارمین جشنواره پایگاه‌های برتر مساجد از سوی بسیج ناحیه سنندج امروز، 28 مردادماه در مسجد صلاح‌الدین ایوبی حاجی‌آباد سنندج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، چهارمین جشنواره پایگاه‌های برتر مساجد سنندج از سوی بسیج ناحیه سنندج و با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، اوقاف و امور خیریه استان و اداره تبلیغات اسلامی امروز، 28  مردادماه در مسجد صلاح‌الدین ایوبی حاجی‌آباد سنندج برگزار شد.

در این جشنواره از تعداد 20 نفر از خادمین مساجد که برابر شاخص‌ها و معیارهای تعریف شده به‌عنوان خدام برتر استانی معرفی شده‌اند با اهدای لوح و هدایا از آنان تجلیل به عمل آمد.

همچنین از تعداد 30 نفر از پایگاه‌های برتر مسجد محور و ارکان مساجد برتر در سطح شهرستان سنندج اعم از امامان جمعه و جماعات، هیأت امنا، خادمان، کانون‌های فرهنگی برتر، فرماندهان پایگاه‌های برتر و همچنین از تعدادی از مربیان فعال قرآنی، قاریان برتر، نفرات برتر علمی و همچنین تعدادی از افراد شاخص محله با اهدای لوح و هدایای از آنان تجلیل شد.

این برنامه با حضور و مشارکت آحاد بسیجیان، ارکان مساجد اعم از امامان جمعه و جماعت، هیات‌های امنا، خادمان مساجد، اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سنندج و همچنین با حضور مدیران ادارات استانی و شهرستانی و ادارات متولی مسجد اعم از اوقاف و امور خیریه، مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

یادآور می‌شود، برنامه گرامیداشت هفته مساجد در تمام شهرستان‌های تابعه استان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، 30 و 31 مردادماه برگزار خواهد شد و ارکان مساجد در این مراسم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
انتهای پیام

captcha