اطعام ۳۰ هزار نیازمند سیستان‌وبلوچستانی در روز عید غدیر
کد خبر: 3836104
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

اطعام ۳۰ هزار نیازمند سیستان‌وبلوچستانی در روز عید غدیر

گروه اجتماعی ــ دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر سیستان‌وبلوچستان گفت: به‌مناسبت عید غدیر بیش از ۳۰ هزار نیازمند سطح استان، در شب و روز عید اطعام می‌شوند.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی و دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: به‌مناسبت عید غدیر بیش از 30 هزار نیازمند سطح استان، در شب و روز عید‌ اطعام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اطعام نیازمندان در مساجد و تکایا صورت می‌گیرد، افزود: این اقدام از سوی خیّران نیک‌اندیش استان انجام می‌شود و مردم نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: رساندن طعام به نیازمندان حقیقی همواره مدنظر ما بوده و در همین راستا، خانواده‌های نیازمند از مدت‌ها پیش، شناسایی و معرفی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش‌های مردمی با موضوع غدیرشناسی ویژه بانوان در سطح استان، بازسازی واقعه غدیر و مراسم حجة‌الوداع رسول خدا(ص) از سوی سپاه سلمان، مراسم خطبه‌خوانی غدیر و برپایی ایستگاه‌های صلوات در سطح شهرستان‌های مختلف استان از دیگر ویژه‌برنامه‌های روز عید غدیر خواهد بود.

بزمانی بیان کرد: همچنین به همین مناسبت، تجمع غدیریون را در مرکز استان خواهیم داشت که این تجمع، صبح عید در مسجد الزهرا(س) و شب آن در مسجد الغدیر و نیز میدان سربازان گمنام زاهدان تحت عنوان «بیعت غدیریون» برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha