پیشرفت کشور با اجرایی کردن توصیه‌های رهبری محقق می‌شود
کد خبر: 3836117
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

پیشرفت کشور با اجرایی کردن توصیه‌های رهبری محقق می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به آثار امامت و ولایت در جامعه و جهان گفت: توسعه و پیشرفت کشور با اجرایی کردن توصیه‌های رهبری در گام دوم انقلاب محقق می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد، مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه امروز دوشنبه، 28 مرداد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: واقعه غدیر مهم‌ترین پدیده دوران رسالت پیامبر اسلام(ص) است که اتفاق افتاد و راه آن حضرت مشخص شد تا اسلام و مسلمان‌ها رهبری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید واقعه غدیر را برای همیشه در تاریخ اسلام حفظ و مراقبت کنیم، افزود: در گذشته راجع به غدیر غفلت‌هایی انجام شده اما در دهه‌های اخیر توجه ویژه‌ای به آن انجام شده است.

روحانی‌نژاد با بیان اینکه امروز پرچم امامت و ولایت روی دوش رهبری است، بیان کرد: توفیقات ما در سایه امامت و ولایت است و اگر تابع اوامر ولی فقیه باشیم توفیقات ما بیشتر می‌شود.

مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به آثار امامت و ولایت در جامعه و جهان اظهار کرد: توسعه و پیشرفت کشور با اجرایی کردن توصیه‌های رهبری در گام دوم انقلاب محقق می‌شود.

یادآور می‌شود، در این مراسم حجت‌الاسلام جلالی به‌عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام

captcha