آرزوهای ایتام البرزی برآورده شد
کد خبر: 3836126
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

آرزوهای ایتام البرزی برآورده شد

گروه اجتماعی ــ به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت، نیکوکاران و خیران استان البرز در آئینی باشکوه آرزوهای کودکان یتیم را برآورده کردند.

آرزوهای ایتام البرزی برآورده شد

به گزارش ایکنا از البرز، ایتام ۶ تا ۱۲ سال که چندی پیش در قالب دل‌نوشته آرزوهای خود را به کمیته امداد استان البرز داده بودند در جشنی که صبح امروز، 28 مردادماه به مناسبت عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت برگزار شد به آرزوهای خود دست یافتند.

دوچرخه، تبلت، عروسک و انواع اسباب‌بازی آرزوهایی بودند که امروز به واسطه نوعدوستی و همت بالای خیران برای تعدادی از کودکان بدون سرپرست برآورده شد.

محمد محمدی‌فرد، مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در این مراسم با قدردانی از حضور ۳۰۰ حامی ایتام استان البرز که در این جشن حاضر بودند، گفت: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و همچنین دفاتر امداد امام(ره) شهرهای استان ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۲۴ هزار حامی با کمک ۱۹۰ میلیارد ریالی به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان رتبه دوم کشوری را کسب کردند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با دعوت از خیران برای برآورده کردن آرزوهای ایتام در سامانه آرزوها به نشانی Hamiarezooha.ir یادآور شد: در طول سال مردم نیکوکار می‌توانند با حضور در واحدهای طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر این نهاد در شهرهای استان البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌‌نام کنند.
انتهای پیام

captcha