ولایت‌مداری و مردمی بودن؛ بارزترین ویژگی پلیس جامعه اسلامی
کد خبر: 3836240
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

ولایت‌مداری و مردمی بودن؛ بارزترین ویژگی پلیس جامعه اسلامی

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه آباده با بیان اینكه پلیس جامعه اسلامی با پلیس سایر كشورها متمایز است، گفت: شجاعت، ‌امانت‌داری، ولایت‌مداری و مردمی بودن، بارزترین ویژگی پلیس جامعه اسلامی است.

به گزارش ایكنا از فارس، حمید آرزم، فرمانده سپاه آباده امروز، 28 مردادماه در نشست صمیمی با فرمانده انتظامی این شهرستان، تداوم روابط میان سپاه و نیروی انتظامی را زمینه‌ساز موفقیت در مأموریت‌های مشترك برشمرد و افزود: شجاعت، ‌امانت‌داری، ولایت‌مداری و مردمی بودن، بارزترین ویژگی پلیس جامعه اسلامی است و این موضوع وجه تمایز پلیس ایران اسلامی را با سایر پلیس‌های دنیا نشان می‌دهد.
وی با اعلام آمادگی کامل در راستای همکاری و اجرای طرح‌ها و مأموریت‌های مشترک پلیس و سپاه،‌ ابراز امیدواری کرد و گفت: سپاه پاسداران در چارچوب ضوابط و مقررات با تمام وجود از اقدامات و ماموریت‌های ذاتی پلیس حمایت خواهد كرد.
در ادامه خسرو رزمجویی، فرمانده انتظامی شهرستان آباده، سپاه و بسیج را سرمایه عظیم و حافظان نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: تداوم و تعمیق روابط بین سپاه و ناجا زمینه‌ موفقیت در مأموریت‌های مشترك را فراهم آورده است و با توجه به جرایم و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، ضرورت تعامل سازنده بین این دو نهاد انقلابی برای مقابله با ناهنجاری‌ها، بیش از پیش احساس می‌شود.
وی، امنیت پایدار در جامعه و ارتقا حداكثری احساس آرامش و آسایش مردم را از اهداف اصلی مشترك بین این دو نیرو عنوان کرد و گفت: استمرار و گسترش روابط بین یگان‌های اجرایی ناجا و یگان عملیاتی سپاه، باعث ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان می‌شود.
انتهای پیام

captcha