برترین‌های کارگاه «بهشت همین نزدیکی» در یزد معرفی شدند
کد خبر: 3836264
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

برترین‌های کارگاه «بهشت همین نزدیکی» در یزد معرفی شدند

گروه فرهنگی- برترین آثار کارگاه پوستر «بهشت همین نزدیکی» که با حضور هنرمندان پنج استان زیر نظر استاد مسعود نجابتی در یزد برگزار شد، معرفی شدند.

برترین‌های کارگاه «بهشت همین نزدیکی» در یزد معرفی شدندبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته ازدواج، کارگاه آموزشی ـ تولیدی پوستر با عنوان «بهشت همین نزدیکی» با محور آیات قرآن کریم با موضوع خانواده و سبک زندگی اسلامی در یزد برگزار شد.

در این کارگاه که زیر نظر استاد مسعود نجابتی چهره برجسته گرافیک معاصر ایران با همراهی سیدمهدی حسینی و محمدحسین مؤیدی از گرافیست‌های مطرح کشور برگزار شد 22 طراح گرافیک از استان‌های خراسان رضوی، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد حضور داشتند.

در این کارگاه سه روزه در مجموع 39 اثر تولید شد که توسط مدرسان کارگاه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و برگزیدگان مشخص شدند.

بر این اساس حامد زارع با اثر «شیرینی زندگی به همین سادگی» و امیدکردی با «مجموعه آثار» هر دو از استان یزد و ملیحه کفشی با «مجموعه آثار» از خراسان رضوی به عنوان برگزیدگان کارگاه معرفی شدند.

هیأت داوران همچنین آثار مهدی هراتی از خراسان رضوی، وحید فنودی و محمدبراتیان از خراسان جنوبی و محمدعلی انتظاری و رضا حاصلی از استان یزد را شایسته تقدیر دانست.

آثار منتخب کارگاه پوستر «بهشت همین نزدیکی» بزودی در نمایشگاهی به تماشا گذاشته خواهد شد.

این کارگاه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، حوزه هنری یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، کانون هنر شیعی، نهضت مردمی پوستر انقلاب و کانون طراحان یزد(ترنج) برگزار شد.

انتهای پیام

captcha