افزایش تمرکز دشمن بر نابودی پیکره انقلاب و نظام
کد خبر: 3836322
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲

افزایش تمرکز دشمن بر نابودی پیکره انقلاب و نظام

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی ارومیه گفت: تمرکز دشمن بر روی نابودی پیکره انقلاب، نظام و ملت روز به روز بیشتر می‌شود و از طرفی زوال دشمن را نیز مشاهده می‌کنیم، اما درعین‌حال دشمن، رسانه و سیطره قوی و قدرتمندی دارد که باید در مقابل آن ایستادگی کنیم.

افزایش تمرکز دشمن بر نابودی پیکره انقلاب و نظام

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، کریم اکبری، فرمانده انتظامی ارومیه، صبح امروز، ۲۸ مردادماه، در جلسه ستاد استانی احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: امروز در یک جنگ تمام عیار با ابرقدرت‌ها قرار داریم و دشمنان بر روی اسلام و نابودی آن متمرکز شده‌اند.

وی ادامه داد: تمرکز دشمن بر روی نابودی پیکره انقلاب، نظام و ملت روز به روز بیشتر می‌شود و از طرفی زوال دشمن را نیز مشاهده می‌کنیم، اما درعین‌حال دشمن رسانه و سیطره قوی و قدرتمندی دارد که باید در مقابل آن ایستادگی کنیم.

اکبری افزود: هجمه‌های دشمنان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بسیار زیاد بوده و از طرفی ما نباید استان را با استان‌های دیگر مقایسه کنیم، چراکه استان از نظر موضوعات مرزی و ترکیب قومیت‌ها قابل قیاس با دیگر استان‌ها نیست و از این رو حساسیت تهاجمات فرهنگی در استان بسیار زیاد است.

فرمانده انتظامی ارومیه تصریح کرد: نباید از کارهایی که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته، غفلت کنیم، چراکه فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است و نباید نادیده گرفته شوند.
انتهای پیام

captcha