برنامه‌های دومین روز جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان
کد خبر: 3836417
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

برنامه‌های دومین روز جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان

گروه فرهنگی ــ برنامه اکران فیلم دومین روز جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در سینماهای ساحل، سیتی‌سنتر و پردیس هنر و پردیس چهارباغ اصفهان برگزار می‌شود.

برنامه دومین روز جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوانبه گزارش ایکنا اصفهان، در پردیس سینمایی ساحل سالن نصف جهان در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل ساعت 16 فیلم «رونالدو» به کارگردانی رسپ بزگز از ترکیه و «فریاد سکوت» به کارگردانی ولادیمیر پوتاپوف از روسیه، در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل ساعت 18 و 15 دقیقه فیلم «مرداب» به کارگردانی تورفین ایورسن از نروژ و «سوپر یوفی» به کارگردانی مارتین اسمیتز از هلند و در بخش مسابقه سینمای ایران ساعت 20 و 45 دقیقه فیلم «برای امیر» به کارگردانی جواد حکمی و «منطقه ممنوعه پرواز» به کارگردانی امیر داسارگر امروز، 30 مردادماه اکران می‌شود.

در پردیس سینمایی ساحل سالن زنده‌رود در بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل ساعت 16 و 15 دقیقه فیلم «مردی که لب نداشت به کارگردانی میلاد شاه‌جانی از ایران، «کلاف» به کارگردانی ملیحه غلام‌زاده از ایران و «ماجراهان پت و مت» به کارگردانی مارک بنس از جمهوری چک، در بخش مسابقه آثار داستانی ایران ساعت 18 و 30 دقیقه «مجموعه وب سری 2» و «جزیره گنج» به کارگردانی حمیدرضا لوافی و در بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل ساعت 20 و 45 دقیقه فیلم «6:01» به کارگردانی سرگئی ریابوف از روسیه، «پلنکتون» به کارگردانی گوستاو لیندستورم از انگلستان و «یافتن کارلارو» به کارگردانی لئو لی محصول چین و آمریکا اکران می‌شود.

در پردیس سینمایی چهارباغ سالن نقش جهان در بخش مسابقه سینمای ایران ویژه توانخواهان ساعت 10 فیلم «بازیوو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی، در بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل ساعت 16 و 30 دقیقه فیلم «شب آفتابی» به کارگردانی سیدعلی مدنی از ایران، در بخش مسابقه سینمای ایران ساعت 18 و 30 دقیقه «مجموعه وب سری 2» و «تورنا 2» به کارگردانی سیدجواد هاشمی و در بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل ساعت 20 و 45 دقیقه فیلم «مردی که لب نداشت» به کاگردانی میلاد شاه‌جانی، «کلاف» و «ماجراهای پت و مت» اکران می‌شود.

در پردیس سینمایی چهارباغ سالن چهل ستون در بخش مسابقه سینمای ایران ساعت 16 «مجموعه وب سری 2» و «بازیوو»، در بخش نمایش‌های ویژه آثار مرمت شده سینمای ایران فیلم «خانه دوست کجاست» به کارگردانی عباس کیارستمی و در بخش مسابقه آثار داستانی ایران فیلم «هشتگ، دوچرخه‌باز» به کارگردانی مصطفی نظری‌زاده اکران می‌شود.

در پردیس سینمایی چهارباغ سالن چارسوق در بخش آثار ایران و بین‌الملل ساعت 17 فیلم «فرمانروای آب» به کارگردانی مجید اسماعیلی از ایران و در بخش مسابقه سینمای ایران فیلم «صفر کلوین» به کارگردانی سبحان واقعی و علی فیضی‌پور و «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده اکران می‌شود.

در سینما بهمن در بخش مسابقه آثار داستانی ایران ساعت 16 و 30 دقیقه فیلم «اینجا خانه من است» به کارگردانی خیراله تقیانی‌پور، در بخش گزیده‌های مسابقه‌های بین‌الملل فیلم «جادوگر کوچک» به کارگردانی مایکل شارر محصول آلمان و سوئیس و در بخش مسابقه سینمای ایران ساعت 20 و 30 دقیقه فیلم «هم‌کلاسی» به کارگردانی مجتبی حیدری و «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی اکران می‌شود.

در اصفهان سیتی‌سنتر 1 و در بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل ساعت 17 فیلم «حلزون نقاش» به کارگردانی مانوئلا ماستروکو از کرواسی و «داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز» به کارگردانی آنتون کرینگز و آرنود بورون محصول فرانسه و لوکزامبورگ، در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل ساعت 19 فیلم «پسر دریا» به کارگردانی عباس جلالی یکتا از ایران و «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری از ایران و در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل ساعت 21 فیلم «اینجا هستی» به کارگردانی میخایل پلیسکو از روسیه و «چاسکیت» به کارگردانی پریا رماسوبان از هندوستان اکران می‌شود.

در اصفهان سیتی‌سنتر 2 در بخش گزیده‌های مسابقه‌های بین‌الملل ساعت 16 و 30 دقیقه فیلم «جادوگر کوچک»، در بخش مسابقه آثار داستانی ایران ساعت 18 و 30 دقیقه فیلم «سفر سبز» به کارگردانی سعید گائینی و در بخش مسابقه سینمای ایران ساعت 20 و 30 دقیقه «مجموعه وب سری 2» و «بیست و سه نفر» اکران می‌شود.

در اصفهان سیتی‌سنتر 4 و در بخش نمایش‌های ویژه آثار مرمت شده سینمای ایران ساعت 17 و 30 دقیقه فیلم «ساز دهنی» به کارگردانی امیر نادری و در بخش نمایش‌های ویژه‌(فیلم و نشست) ساعت 19 و 30 دقیقه «پویانمایی‌های تاتارستان روسیه» اکران می‌شود.

در پردیس هنر در بخش فیلم‌های خاطره‌انگیز ساعت 22 و 30 دقیقه فیلم «یکی بود یکی نبود» به کارگردانی ایرج طهماسب اکران می‌شود.
انتهای پیام

captcha