اجرای طرح ساماندهی قبور شهدای مدفون در جوار امامزادگان سه تن(ع) الیگودرز
کد خبر: 3836543
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

اجرای طرح ساماندهی قبور شهدای مدفون در جوار امامزادگان سه تن(ع) الیگودرز

گروه اجتماعی ــ معاون سازمان اوقاف و امور خیریه لرستان از آغاز پروژه محوطه‌سازی و اجرای سنگ‌فرش محوطه آستان مقدس امامزادگان سه تن(ع) روستای فرسش الیگودرز خبر داد و گفت: اجرای طرح ساماندهی قبور مطهر شهدای مدفون در جوار این آستان متبرکه، از دیگر محورهای این پروژه عمرانی است.

رضایی اوقافملسم رضایی‌پور، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از آغاز عملیات عمرانی سنگ‌فرش محوطه امامزادگان سه‌تن(ع) روستای فرسش الیگودرز خبر داد.

وی گفت: همزمان با خجسته ایام عید سعید غدیر، طی مراسمی پروژه محوطه‌سازی و اجرای سنگ‌فرش محوطه آستان مقدس امامزادگان سه تن(ع) روستای فرسش کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

رضایی‌پور افزود: این پروژه به‌مساحت ۱۲۰۰ مترمربع با استفاده از سنگ تیشه‌ای کریستال که دارای مقاومت کافی مقابل سرما بوده، با تأمین اعتبار از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان آغاز شد.

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان اظهار کرد: اجرای طرح ساماندهی قبور مطهر شهدای مدفون در جوار این آستان متبرکه، از دیگر محورهای این پروژه عمرانی است.

وی با اشاره به تکمیل این پروژه عمرانی ظرف مدت یک ماه، تصریح کرد: پیش‌از این، اجرای سردر ورودی و کاشی‌کاری ایوان این بقعه متبرکه در قالب طرح مودت و به‌همت هیات‌امنای این آستان متبرکه و خیرین نیک‌اندیش اجرا شده است.

انتهای پیام

captcha