شهید رجایی؛ نماد عینی و بارز انقلابی‌گری
کد خبر: 3836639
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

شهید رجایی؛ نماد عینی و بارز انقلابی‌گری

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، با بیان اینکه شهید رجایی نماد عینی و بارز انقلابی‌گری، ولایتمداری و ساده‌زیستی بود، افزود: این شهید مظلوم در دفاع از ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب هرگز مسامحه نکرد و همواره خود را مقلد امام(ره) می‌دانست.

شهید رجایی؛ نماد عینی و بارز انقلابی گری

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام محمد سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، امروز، ۳۰ مرداد در نشست هماهنگی برنامه‌های هشتم شهریور با بیان روایتی در اهمیت و عظمت واقعه غدیر خم ولایت و امامت جامعه را جوهره حرکت تمام انبای عظام و اولیای الهی برشمرد، افزود: رهبری و امامت جامعه اسلام صرفاً یک امر تشریفاتی و مذهبی نیست بلکه هدایت امت اسلام بالاترین اهمیت و ضرورت را در بین تمام شئونات دارد.

وی با اشاره به حدیث شریفی از امام محمدباقر(ع) بیان کرد: امامت و ولایت آخرین و والاترین فریضه‌ای بود که بر مؤمنین وارد شد و ضامن تمام عبادات و فرائض ولایت و رهبری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی یکی از مهم‌ترین و برجسته ترین ویژگی‌هایی که کم تر به آن توجه شده را ولایتمداری این شهیدان برشمرد، گفت: مسئولان باید مشی و منش این شهید والاگهر را الگوی رفتاری و مدیریتی خود قرار دهند.

رئیس ستاد گرامیداشت هشم شهریور خراسان‌شمالی با بیان اینکه شهید رجایی نماد عینی و بارز انقلابی گری، ولایتمداری و سازده زیستی بود، گفت: این شهید مظلوم در دفاع از ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب هرگز مسامحه نکرد و همواره خود را مقلد امام ره دانسته و همیشه به این نکته افتخار می‌کرد.

وی با اشاره به بیانات شهید رجایی در خصوص تبعیت از ولایت، گفت: شهید رجایی تبعیت را نه فقط در حکم حکومتی و سیاسی بلکه مطیع و مقلد تمام عیار امام راحل ره در تمام شئون و مراتب بودند.
سالاری ولایت فقیه را بعنوان عالی ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست که با رشادت‌ها، اخلاص و ایثار کسانی چون شهیدرجایی و باهنر به ثمر نشست. در طول تاریخ و در جامعه اسلامی هرجا امت مطیع واقعی امام امت و ولی بوده اند پیروزی نصیبشان شده و در غیر اینصورت یا شکست خورده‌اند و یا در صدمات و لتمات جبران ناپذیری را متحمل شده‌اند.

وی افزود: امروز هم اگر می‌خواهیم بر تمام مشکلات چه اقتصادی و چه فرهنگی فائق آئیم باید در عمل گوش بفرمان ولی فقیه‌مان باشیم و نگاهمان در امتداد منویات معظم له باشد.

سالاری خطاب به مدیران نهادها، گفت: با توجه به اینکه امروز دشمن فضای مجازی را جولانگاه سیاه نمایی و توطئه افکنی‌های شیطانی خود کرده و بدنبال وارونه جلوه دادن وضعیت جامعه اسلامی است باید مدیران و دست اندرکاران هنرمندانه از این فرصت استفاده کنند و در این ایام که اختصاص به دولت هم دارد؛ دستاوردهای خود را به خوبی منعکس کنند تا موج امیدافزایی در میان جامعه و جوانان ایجاد شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به دستاوردهای بسیار و متعدد انقلاب اسلامی؛ امنیت را یکی از بزرگترین دستاوردها دانست، افزود: امروز جوانان این مرز و بوم در سایه ولایتمداری و ایمان راسخ آنچنان امنیتی را برای کشور و انقلاب ایجاد کرده که حتی بزرگترین قدرت‌های جهان در برابر صلابت انقلاب اسلامی به زانو درآمده و شرارت‌های مستکبرین را محکم و باصلابت پاسخ می‌دهد.

سالاری یادآورشد: با توجه به اینکه هشتم شهریور سال جاری مقارن با روز جمعه است، بنابراین مراسم محوری گرامیداشت یادوخاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر در روز پنجشنبه هفتم شهریور در مرکز و تمامی شهرها و مناطق استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha