پیکر مطهر معلم شهید «هادی کاظم‌نژاد» به خاک سپرده شد
کد خبر: 3836704
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

پیکر مطهر معلم شهید «هادی کاظم‌نژاد» به خاک سپرده شد

گروه شهرستان‎هاــ مراسم تشییع شهید معلم هادی کاظم‌نژاد در زادگاهش خلیل‎آباد با حضور اقشار مختلف مردم و فرهنگیان برگزار شد.

پیکر مطهر معلم شهید «هادی کاظم‌نژاد» در خلیل‌آباد به خاک سپرده شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، شهید معلم هادی کاظم‌نژاد در عملیات کربلای ۸ در منطقه شلمچه توسط دشمن بعثی شیمیایی شده بود و پس چندین سال رنج جانبازی چهارشنبه 29 مردادماه در بیمارستان فارابی مشهد به‌ فیض شهادت نائل آمد.

صبح 30 مردادماه پیکر مطهر معلم و جانباز شهید کاظم‌نژاد بعد از قرائت زیارت عاشورا در حسینیه رهپویان دین نبوی در مشهد، با حضور مردم شهیدپرور، فرهنگیان و جمعی از مسئولان تا حرم مطهر رضوی تشییع شد.

پیکر مطهر شهید پس از انتقال به خلیل‌آباد برای خاکسپاری در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد. شهید کاظم‌نژاد بعد از تحمل 32 سال رنج جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست.

شهید هادی کاظم‌نژاد جانباز 70درصد و معلم بود که در 20 فروردین 1366 در عملیات کربلای هشت در محور شلمچه با استنشاق گاز خردل ناشی از بمباران شیمیایی رژیم بعث عراق مصدوم شد و در سن 50 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع شهید معلم هادی کاظم‌نژاد در زادگاهش با حضور اقشار مختلف مردم و فرهنگیان برگزار شد. شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع این شهید، پیکر شهید را از محل مسجد جامع این شهر بردوش گرفته و تا مزار شهدای خلیل‌آباد تشییع کردند.

انتهای پیام

captcha