آغاز دوره یاوران ولایت ویژه دانش‌آموزان پسر در همدان
کد خبر: 3836819
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴

آغاز دوره یاوران ولایت ویژه دانش‌آموزان پسر در همدان

گروه فرهنگی ـ فرمانده بسیج دانش‌آموزی همدان یادآور شد: دوره یاوران ولایت با هدف کادرسازی و جانشین‌پروری برای آینده نظام جمهوری اسلامی و تحقق و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب از 31 مرداد ماه الی 4 شهریور ویژه دانش‌آموزان پسر در همدان برگزار می‌شود.

آغاز دوره یاوران ولایت ویژه دانش‌آموزان پسر در همدانبه گزارش ایکنا از همدان امروز 31 مردادماه افتتاحیه دوره یاوران ولایت ویژه دانش‌آموزان پسر در اردوگاه فجر با شعار رونق تولید، در گرو اقدام انقلابی و کارتشکیلاتی برگزار شد.

محمدتقی امیدی ساکت فرمانده بسیج دانش‌آموزی استان همدان اظهار کرد: ولایت در جمهوری اسلامی یک فعالیت بنیادی است.

وی با اشاره به تعداد بالای شهیدان دانش آموز استان همدان تصریح کرد: دانش‌آموزان امروز بایستی با ولایت‌مداری و دین‌داری، پاسدار حرمت خون شهیدان به ویژه شهدای دانش آموز  باشند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی همدان یادآور شد: این دوره فرهنگی، بصیرتی با هدف کادرسازی و جانشین‌پروری برای آینده نظام جمهوری اسلامی و تحقق و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود.

امیدی ساکت عنوان کرد: دوره فرهنگی و آموزشی یاوران ولایت از 31 مرداد ماه الی 4 شهریور ویژه دانش‌آموزان پسر و 9 شهریورماه الی 13شهریورماه ویژه دانش‌آموزان دختر بصورت تمام وقت اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص اینکه، اکنون در جنگ نرم  زیر پوستی هستیم و افسران این جنگ دانش‌آموزان و دانشجویان هستند، یادآورشد: سعی برآن است تا با برگزاری این چنین دوره‌هایی دانش‌آموزان علاوه بر انجام فعالیت‌های درسی به فعالیت‌های انقلابی نیز بپردازند و تربیت آنها به گونه‌ای باشد که هر کدام از این دانش آموزان یک مبلغ بسیجی برای افراد دیگر باشند.

در این مراسم سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: سلسه مراتب فرماندهی بسیج یک توفیق الهی به همراه مسئولیت سنگین و رسالت بزرگ است.

مجیدی بیان کرد: آموزش و پرورش بهترین فضا برای پرورش نوجوانان و جوانان انقلابی و دین‌مدار است، نظام جمهوری اسلامی که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد احکام الهی را بیان می کند، تفاوت عمده انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های جهان در ولایت فقیه است.

مجیدی توضیح داد: همان گونه که در آیات قرآن کریم آمده است آینده جهان در دست مسلمین خواهد افتاد، بایستی شیعیان با یقین به این امر مهم برای فرج امام عصر(عج) آمادگی ایجاد کنند.

وی یادآور شد: انجام فعالیت‌های بصیرت‌افزایی در میان جوانان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان یک امر مهم در خودسازی و خودباوری انقلابی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: فعالیت‌های تشکیلاتی و گروهی نتایجی به مراتب بالاتر دارد و دانش‌آموزان در کنار کسب علم و تخصص باید در مسائل تربیتی و انقلابی نیز پویا باشند.

حجت الاسلام و المسلمین امیری، مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان در این مراسم نیز اظهار کرد: دوره یاوران ولایت به مدت 5 شبانه روز در اردوگاه فجر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این دوره متشکل از کمیته های فرهنگی، پشیتیبانی، محتوای دوره، اجرایی برای پیشروی بهتر دوره است.

امیری گفت: هرگروه در این طرح با سرگروهی یک طلبه حوزه علمیه و یک کمک سرگروه از برگزیدگان طرح شهید بهنام محمدی فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha