انقلاب اسلامی، عزت را برای کشور به ارمغان آورده است
کد خبر: 3836875
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

انقلاب اسلامی، عزت را برای کشور به ارمغان آورده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت نوشین‌شهر با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، گفت: انقلاب اسلامی ایران، برای کشور و شاید برای تمام جهان عزت و شرافت به ارمغان آورده و از وظایف دولت جمهوری اسلامی که در قانون اساسی ذکر شده می‌توان به آموزش رایگان اشاره کرد، ولی مدارس غیرانتفاعی موجب ایجاد اختلاف طبقاتی در جامعه شده است.

انقلاب اسلامی عزت و شرافت را برای کشور به ارمغان آورده است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالعلی عسگرآبادی، امام جمعه موقت نوشین‌شهر، ظهر امروز، ۱ شهریورماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشین‌شهر، با اشاره به ویژگی‌های مؤمنان و غیرمؤمنان اظهار کرد: انسان مؤمن برای دنیا و آخرت تلاش می‌کند و از دنیا بهره برده و لذت می‌برد، اما نه به‌خاطر دنیا، بلکه به‌خاطر دنیا و آخرت، زیرا می‌داند دنیا فانی است، ولی غیرمؤمن فقط برای دنیا تلاش می‌کند و تمام لذت‌ها را برای دنیا می‌خواهد.

عسگرآبادی ادامه داد: پیامبران، اوصیا و اهل بیت(ع) بهترین الگو برای مسلمانان هستند، با کار در مزرعه، دام‌داری و صنعت تلاش کردند تا زندگی خود را اداره کرده و به دیگران نیز کمک کنند.

امام جمعه موقت نوشین‌شهر با اشاره به درپیش‌رو بودن ماه محرم، بیان کرد: عزاداری این ماه باید همراه با شور حسینی و علوی(ع) و شعور اهل بیت بوده و در شأن و شایسته فرزند پیامبر(ص) باشد و هرچه تعزیه و عزاداری حسینی ساده‌تر و بدون حاشیه‌تر بوده و مردم‌آزاری در کار نباشد، برای مردم جذابیت معنوی بیشتری دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، گفت: انقلاب اسلامی ایران، برای کشور ما و شاید برای تمام جهان عزت و شرافت به ارمغان آورده و از وظایف دولت جمهوری اسلامی که در قانون اساسی ذکر شده می‌توان به آموزش رایگان اشاره کرد، ولی مدارس غیرانتفاعی موجب ایجاد اختلاف طبقاتی در جامعه شده است.

عسگرآبادی بیان کرد: دولت اسلامی وظیفه دارد مسکن، پوشاک و خوراک مردم را تأمین کند و راه‌های دسترسی آسان مردم را به نیازهای زندگی سهل کند، دولت‌مردان نیز باید به وظایف خود به‌نحو شایسته عمل کنند.

انتهای پیام

captcha