هزینه‌های میلیارد دلاری دشمن برای ترویج فرهنگ بی‌حجابی
کد خبر: 3836878
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

هزینه‌های میلیارد دلاری دشمن برای ترویج فرهنگ بی‌حجابی

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت کرمان به هزینه‌های میلیارد دلاری دشمن برای ترویج فرهنگ بی‌حجابی و برهنگی اشاره کرد و گفت: باید جلوی نفوذ دشمن در فرهنگ گرفته شود و مسئولان ما هوشیار و بیدار باشند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام احمد شیخ‌ بهایی، امام جمعه موقت کرمان امروز، یکم شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، حکومت خداوند بر عالم را سراپا عدالت، پاکیزگی و قداست خواند و گفت: خدایی که همه عالم تحت فرمان اوست، هیچ ظلمی نمی‌کند و با قداست و پاکی عالم را اداره می‌کند.

وی با اشاره به روز پزشک افزود: پزشکان از سایر انواع طب غافل نشوند و طب سنتی و سفارش‌های اسلام را فرا گرفته و از همه تجربیات بشری استفاده کنند و رعایت حال فقرا را داشته باشند.

حجت‌الاسلام شیخ‌ بهایی با اشاره به دوم شهریور سالروز شهادت شهید اندرزگو، وی را از مبارزان انقلاب ذکر کرد که در رساندن پیام‌های امام(ره) و افشای ماهیت رژیم پهلوی موفق بود.

امام جمعه موقت کرمان بیان کرد: هفته دولت از فردا آغاز می‌شود و دولتمردان آنچه که به عهده دارند را انجام و به‌درستی تدبیر و برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام شیخ‌بهایی با بیان اینکه روز مباهله روز خانواده است و در قرآن کریم، خداوند خانواده را محور قرار داده است، گفت: ترویج تشکیل خانواده به سبک غربی موجب نابودی آن می‌شود و در مقابله با این فرهنگ غلط باید ازدواج‌ها را آسان بگیریم و جوانان را نسبت به ازدواج آسان تشویق کنیم.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: افتخار کرمان است که یکی از بزرگترین شخصیت‌های شهید کشور، شهید باهنر است.

وی با اشاره به آغاز فصل پاییز و خطر وقوع سیلاب بر پیشگیری و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از وقوع حوادث ناشی از بارندگی‌ها و سیل در استان توسط مسئولان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام شیخ‌ بهایی به هزینه‌های میلیارد دلاری دشمن برای ترویج فرهنگ بی‌حجابی و برهنگی اشاره و بیان کرد: باید جلوی نفوذ در فرهنگ گرفته شود، مسئولان ما هوشیار و بیدار باشند و نسبت به اقدامات فرهنگی پنهان در جامعه حساس باشند، قوه قضائیه نیز به این مسئله ورود کند.

امام جمعه موقت کرمان با تأکید بر اینکه در سال رونق تولید ملی هر مهره باید جای خود بسته شود نه اینکه مسائل به حال خود رها شوند، تأکید کرد: باید برنامه‌های اقتصادی هماهنگ با هم در کشور حرکت کرده و از فرصت تحریم حداکثر استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha