مسئولان در رعایت فرهنگ عفاف و حجاب پیشتاز باشند
کد خبر: 3836880
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

مسئولان در رعایت فرهنگ عفاف و حجاب پیشتاز باشند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه سمنان با بیان اینکه مسئولان باید در رعایت فرهنگ عفاف و حجاب پیشتاز و جلودار جامعه باشند تا مردم نیز راه آن‌ها را ادامه دهند، گفت: مسئولان باید درباره بدحجابی تذکر دهند و جلوی این پدیده شوم را بگیرند.

مسئولان در رعایت فرهنگ عفاف و حجاب پیشتاز جامعه باشند

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه استان امروز، 1 شهریور در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه مردم از دولت می‌خواهند تا در خط عفاف و حجاب حرکت کند، بیان کرد: از مسئولان می‌خواهیم تا خودشان ابتدا پیشگام حجاب و عفاف باشند و سپس از مردم بخواهند تا به آن‌ها اقتدا کنند.

وی ادامه داد: مسئولان امروز باید در رعایت فرهنگ عفاف و حجاب پیشتاز و جلودار جامعه باشند تا مردم نیز راه آن‌ها را ادامه دهند، زیرا مسئولان باید درباره بدحجابی تذکر دهند و جلوی این پدیده شوم را بگیرند و نباید در این زمینه سکوت اختیار کرد و بی‌تفاوت بود.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضای هیئت دولت اظهار کرد: ایشان خواسته‌اند تا دولتی‌ها از حاشیه‌سازی فاصله بگیرند و برای کشور و مردم حاشیه‌سازی نکنند زیرا این سخنان نشان می‌دهد که دولت درگیر برخی حواشی شده که نباید این گونه باشد وگرنه معظم‌له درباره این موضوع تذکر نمی‌دادند.

وی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ، مشکلات اساسی امروز در کشورمان است و از سوی دیگر همه معتقدند که گرانی‌ها باید از سوی دولت نظارت شود نه اینکه به حواشی دامن زده شود، یادآور شد: دولتمردان باید از حواشی فاصله گرفته و به مردم خدمت کنند که بر این اساس مشکل اساسی امروز مردم گرانی است؛ چرا مسئولان به این امر توجه ندارند.

امام جمعه سمنان یکی از مشکلات امروز جامعه را بی‌پولی برخی بیماران به خصوص صعب‌العلاج دانست و افزود: از پزشکان می‌خواهیم بیمارانی که پول کافی برای مداوا ندارند را نیز زیرپوشش خود قرار دهند، از سوی دیگر باید قدرت بیماران در حال درمان نیز افزایش یابد.

انتهای پیام

 

captcha