دوره «آشنایی با سبک زندگی قرآنی» در سنندج برگزار شد
کد خبر: 3837035
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

دوره «آشنایی با سبک زندگی قرآنی» در سنندج برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- یک دوره آموزشی «آشنایی با سبک زندگی قرآنی از سلسله مباحث ارتباطات انسانی تحت عنوان ارتباط انسان با خداوند در روزهای 31 مردادماه و یکم شهریورماه در مجتمع نور استان کردستان برگزار شد.

احمد گویلی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی طی دو روز به صورت فشرده توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج و با همکاری مؤسسه قرآنی دارالاشراق رسول اکرم(ص) در محل اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این دوره با حضور یکی از اساتید بومی استان برگزار شد، افزود: استاد ابوبکر ایزدی از مربیان دوره‌های سبک زندگی قرآنی و اسلامی کردستان مدرس این دوره آموزشی بود.
گویلی عنوان کرد: در این دوره آموزشی که 30 نفر از بانوان علاقمند به دوره حضور داشتند، مباحث آموزشی تحت عنوان آشنایی با کلیات سبک زندگی و ارتباط انسان با خدا به آموزش گذاشته شد.
وی هدف کلی از برگزاری این دوره را آموزش، ترغیب و ترویج ابعاد زندگی مبتنی بر آموزه‌های قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی و هدف رفتاری توانایی اجرای آموزه‌های سبک زندگی قرآنی مبتنی بر اهداف شناختی در موقعیت‌های گوناگون زندگی دانست.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: عنوان دوره برگزار شده ارتباط انسان با خدا بوده که دوره‌های دیگری با عناوین ارتباط انسان با قرآن، ارتباط انسان با انسان و ارتباط انسان با جهان هستی برای علاقمندان برگزار می‌شود.
وی اعلام کرد: از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گواهی سبک زندگی قرآنی به میزان 32 ساعت آموزشی به قبول‌شدگان دوره بعد از برگزاری آزمون پایانی اعطا خواهد شد.
گویلی در پایان یادآور شد: این دوره آموزشی روزهای 31 مردادماه و یکم شهریور ماه امسال به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.
انتهای پیام

captcha