تقدیر از برترین‌های قرآنی دارالقرآن امام خمینی(ره) ناحیه یک ساری
کد خبر: 3837452
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

تقدیر از برترین‌های قرآنی دارالقرآن امام خمینی(ره) ناحیه یک ساری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ آیین اختتامیه ترم تابستان دارالقرآن امام خمینی(ره) واحد خواهران ناحیه یک ساری با تجلیل از نفرات برتر در مجتمع اهل‌البیت ساری برگزار شد.

تقدیر از برترین‌های قرآنی دارالقرآن امام خمینی(ره) ناحیه یک ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، محمود تنها رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش امروز سوم مردادماه در آیین اختتامیه ترم تابستان دارالقرآن امام خمینی(ره) واحد خواهران ناحیه یک ساری که در سالن اهل‌بیت(ع) برگزار شد، به اهمیت تمسک به قرآن و عترت پرداخت و گفت: قرآن کتابی است که عالی‌ترین و بهترین نکات زندگی در عرصه‌های مختلف فردی، اجتماعی و در ابعاد مختلف سلامت جسمی، روح و روان و معنوی انسان‌ها را بیان کرده است.

وی افزود: توجه به اینکه، کتاب آسمانی در مباحث سلامت معنوی اصلی‌ترین مقوله‌ای است که در این عصر باید به آن توجه کرد، به نظر می‌رسد بحث سلامت معنوی بسیار مهم بوده و بعد از قرن نوزدهم میلادی این بحث در دنیا بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

تنها با بیان اینکه، اگر می‌خواهیم به سلامت معنوی حقیقی دست یابیم، باید از این کتاب آسمانی استفاده کنیم، تصریح کرد: در معنویت باید روشی با ویژگی جامع‌نگری انسان اتخاذ کرد و به احیای معنای زندگی که قرآن و عترت دربردارنده آن است، توجه داشت.

در این مراسم خدیجه کشاورزیان مدیر دارالقرآن امام خمینی(ره) واحد خواهران، اظهار کرد: در ترم تابستان از اول تیر تا آخر مردادماه اقدام به برگزاری کلاس‌های قرآن در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی مقدماتی و تکمیلی، تجوید، مفاهیم، صوت، لحن و حفظ کرده و این کلاس برای سنین آمادگی ابتدایی متوسطه اول و دوم برگزار شده است.
وی تعداد قرآن آموزان را ۲۶۹ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد افراد خردسال ۸۸ نفر، ابتدایی، متوسطه اول و دوم۱۵۰ نفر و تعداد افراد بزرگسال۳۱ نفر است.

به گزارش ایکنا در این مراسم به نفرات برتر استانی و کلاس‌ها هدایایی اهدا و از بانوان موفق همچون؛ کریمی، اسماعیلی، صفری، خاکزاد و نوربخش که فرزندانشان را همراهی می کردند تجلیل شد.

رتبه‌های اول  روخوانی و روانخوانی

 رومینا علیزاده رتبه اول
 حسنا رنجبر رتبه اول
 سیده حنانه رحیمی رتبه اول
سیده ارغوان میر افضلی رتبه اول
 رتبه های برتر صوت و لحن
سحراسماعیلی ترتیل مقدماتی
فاطمه سیما رحمانی ترتیل تکمیلی
 زهرا کریمی قرائت تخصصی
 صفورا پارسافر قرائت مقدماتی
 نفرات برتر حفظ
ساجده وثیقی
زهرا رسولی
مهدیه فغانی
مریم ربیعی
فاطمه سیما رحمانی
نرگس کوثری
محمدی
ضُحی قاسمی
صفوراسادات نژاد

رتبه های برتر قرآنی
 زهرا کریمی( صوت و لحن)
 سحر اسماعیلی
 مریم خاکزاد
 سمیه خاکزاد
 معصومه صفری
 زهرا صفری
 فاطمه نوربخش

 رتبه برتر استانی
مریم ربیعی( رتبه اول انشای نماز)
سمیه خاکزاد( حفظ ۱۰ جزء)
انتهای پیام

 

captcha