مشارکت بانوان در مسائل سیاسی؛ هدف اصلی پارلمان مشورتی بانوان
کد خبر: 3837461
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

مشارکت بانوان در مسائل سیاسی؛ هدف اصلی پارلمان مشورتی بانوان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی هدف از اجرای طرح پارلمان مشورتی بانوان را مشارکت بیشتر بانوان در مسائل اجتماعی و سیاسی عنوان کرد و گفت: تقویت توانمندی‌های بانوان، نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف و ارائه راهکارهای حل مسائل از مهم‌ترین اهداف پارلمان مشورتی زنان است.

مشارکت بانوان در مسائل سیاسی؛ هدف اصلی پارلمان مشورتی بانوان

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، پریسا علیلو، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۳ شهریورماه، در نشست پارلمان مشورتی بانوان استان، اظهار کرد: تقویت توانمندی‌های بانوان، نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف و ارائه راهکارهای حل مسائل و مشکلات زنان در شهرستان‌های استان از مهم‌ترین اهداف پارلمان مشورتی زنان است.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی سومین استان کشور در تشکیل پارلمان مشورتی زنان است، ادامه داد: پارلمان مشورتی از طرف امور زنان و خانواده به‌صورت مجمع عمومی کلید خورده است.

علیلو هدف از اجرای طرح پارلمان مشورتی بانوان را مشارکت بیشتر بانوان در مسائل اجتماعی و سیاسی عنوان کرد.

وی افزود: این پارلمان مشورتی در ۱۷ شهرستان‌ آذربایجان غربی فعالیت خود در آغاز کرده است و پارلمان مشورتی بانوان در تمام شهرستان‌های استان تشکیل شده و جلسات آن به‌صورت مستمر برگزار می‌شود و از طریق این پارلمان، مطالبات بانوان استان به‌صورت نظام‌مند پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام

captcha