شهدا با الگوگیری از امام حسین(ع) راه حقانیت را برگزیدند
کد خبر: 3841163
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

شهدا با الگوگیری از امام حسین(ع) راه حقانیت را برگزیدند

گروه سیاسی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با اشاره به اینکه امام حسین(ع) به همه انسان‌های آزاده در طول تاریخ درس آزادگی آموخته است، گفت: شهدا با الگوگیری از امام حسین(ع) راه حقانیت را برگزیدند.

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در نشست کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس که دیروز، 17 شهریورماه در محل سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا از جان و مال خود گذشتند تا ارزش‌های اسلامی در جامعه بیش از گذشته پررنگ شود و با تأسی از مکتب امام حسین(ع) راه حقانیت رابرگزیدند وسرانجام نیز در همین راه به قرب الی الله رسیدند.
وی افزود: امام حسین(ع) به همه انسان‌های آزاده در طول تاریخ درس آزادگی و ازخودگذشتگی آموخته است وسرانجام نیز با خون خود عدالت‌خواهی، اسلام و قرآن را برای همه دنیا و بشریت نمایان کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان عنوان کرد: شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، جنگ تحمیلی و مدافع حرم با هدف استمرار راه و سیره امام حسین(ع) و شهدای کربلا که همان حراست از ارزش‌های اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل است در این سنگر با گذشتن از جان و مال خود حضور یافتند.
وی اعلام کرد: امروز به برکت مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس امنیت و آرامش خاصی با وجود جنگ نابرابر و کارشکنی‌های مختلف دشمنان در منطقه حاکم است.
نجفی افزود: عزت و افتخار پر برکت کنونی ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های مختلف، مدیون و جانفشانی گذشت ایثارگران در دفاع مقدس است.
وی با اشاره به اهمیت مسئله شهادت،اعلام کرد: مسئله شهادت آن‌قدر مهم است که خداوند متعال می‌فرماید «گناهان شهید با اولین قطره خونش بخشیده می‌شود».
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در پایان یادآور شد: هفته دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است و با استمرار و نکوداشت راه و روش شهدای گرانقدر باید اهداف آنان در جامعه دنبال شود.
انتهای پیام

captcha