عزاداری تاسوعای حسینی در کردستان
کد خبر: 3841309
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

عزاداری تاسوعای حسینی در کردستان

گروه اجتماعی- همزمان با فرا رسیدن روز تاسوعا و با حضور دسته‌های مختلف عزاداری، مراسم تاسوعای امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت دیروز، 18 شهرورماه در شهرهای مختلف استان کردستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، مراسم سوگواری تاسوعای حسینی دیروز، 18 شهریورماه در شهرها و روستاهای مختلف استان کردستان برگزار شده است.
برگزاری مراسم روز تاسوعا در شهر سنندج به عنوان مرکز کردستان، با حرکت دسته‌های عزاداری از خیابان‌های پاسداران، فردوسی و امام خمینی(ه) انجام شده و این دسته‌ها تا حسینیه این شهر به حرکت خود ادامه دادند.

عزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستانعزاداری تاسوعای حسینی در کردستان

captcha