5500 نفر کردستانی در طرح نشاط معنوی شرکت کردند
کد خبر: 3841712
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

5500 نفر کردستانی در طرح نشاط معنوی شرکت کردند

گروه فرهنگی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: تابستان امسال پنج هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان از برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و اردویی در قالب طرح نشاط معنوی بهره‌مند شدند.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: طرح نشاط معنوی هر سال با شروع فصل تابستان و در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در امامزادگان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح امسال در هشت بقعه متبرکه شاخص استان اجرا شد، افزود: در مدت اجرای این طرح پنج هزار و۵۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم از برنامه‌های آن در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اردویی بهره‌مند شدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان اعلام کرد: برگزاری ۱۰ اردوی زیارتی داخل استان، دو اردوی مشهد مقدس، کلاس‌های حفظ قرآن، سبک زندگی اسلامی و همایش‌های نشاط و سرگرمی از جمله برنامه‌هایی اجرایی در قالب این طرح است.
وی یادآور شد: در جوار هر کدام از این امامزاده‌ها، خیمه‌های معرفت با غرفه‌های پاسخگویی به شبهات دینی و مذهبی جوانان و نوجوانان، نقاشی کودکان با مضامین مذهبی و «قرآن بخوان- جایزه بگیر» نیز دایر شده و ۴۱ مبلغ بومی و اعزامی از دیگر شهرها نیز در این طرح مشارکت داشتند.
انتهای پیام

captcha