اعلام فراخوان نمایشگاه «نفس‌المطمئنه» در کردستان
کد خبر: 3842202
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

اعلام فراخوان نمایشگاه «نفس‌المطمئنه» در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از اعلام فراخوان نمایشگاه هنرهای تجسمی «نفس‎المطمئنه» با محوریت «سوره فجر» و «امام حسین(ع)» از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور خبر داد.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کم‌توجهی به ارتباط قیام عاشورا و قرآن کریم طی سال‌های اخیر موجب شد سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با هدف عمل به رسالت خود در اشاعه فرهنگ قرآنی، نسبت به برگزاری نمایشگاه عاشورایی با عنوان «نفس‌المطمئنه» اقدام کند.

وی افزود: نمایشگاه عاشورایی نفس‌المطمئنه با محوریت «سوره فجر» و «امام حسین(ع)» با همکاری مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان سازمان قرآنی دانشگاهیان برپا خواهد شد.

آوج بیان کرد: در این فراخوان از تمامی اساتید و هنرمندان دعوت شده برای ثبت‌نام و ارسال تصویر با کیفیت از اثر خود به پایگاه اطلاع‌رسانی www.isqa.ir مراجعه و در صورت داشتن هر گونه ابهامی، سؤالات خود را در گروه تلگرامی نمایشگاه، به لینک https://t.me/joinchat/BQ¬_KMUxpDN8LV716UdNRA مطرح کنند و در صورت نیاز می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۶۶۹۷۰۷۷۵ و ۰۲۱۶۶۴۰۲۸۸ تماس گیرند.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه در بخش‌های خوشنویسی، نقاشی‌خط، نقاشی و عکاسی آماده دریافت آثار دانشجویان، اساتید و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است و آثار ارسالی باید با موضوع سوره فجر و قیام عاشورا، پیاده‌روی اربعین و قرآن در مراسم سوگواری تهیه شده باشد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: علاقه‌مندان تا هفتم آبان‌ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کنند.

یادآور می‌شود که به علت محدودیت فضا حداکثر اندازه هر ضلع اثر با قاب باید ۱۵۰ سانتی‌متر و حجم تصویر ارسالی کمتر از یک مگابایت باشد. دبیرخانه جشنواره مجاز است از آثار ارسالی برای امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی خود استفاده کند. هرگونه آسیب‌دیدگی احتمالی در حمل و نقل و هزینه ایاب و ذهاب اثر به عهده هنرمند خواهد بود.
انتهای پیام

captcha