خیرین مدرسه‌ساز قروه‌ای 50 کلاس درس را بازسازی کردند
کد خبر: 3842775
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

خیرین مدرسه‌ساز قروه‌ای 50 کلاس درس را بازسازی کردند

گروه اجتماعی- رئیس آموزش و پرورش شهرستان قروه گفت: به همت بلند خیرین تعداد 50 کلاس درس تعمیر، نوسازی، مقاوم‌سازی و مرمت شده‌اند که اول مهر در اختیار دانش‌آموزان و فرهنگیان قرار می‌گیرد.

جعفر عبدالملکی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه جامعه نام برد و اظهار کرد: تربیت نسلی متعهد، هدفمند، بادانش و مترقی رسالت مشترک جامعه و آموزش و پرروش است.
وی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را چراغ راه معرفی کرد و افزود: هدف ساحت‌های ششگانه این سند راهبردی کشف توانایی‌های دانش‌آموزان در جنبه‌های مختلف و تربیت نسلی متدین، خودباور، دانا، جسور و ممتاز در جهان کنونی برای دفاع از دین، میهن و باورهای انسان مسلمان دانست.
عبدالملکی در ادامه سخنان خود ضمن معرفی کارگروه‌های پنجگانه پروژه مهر از ثبت‌نام 21 هزار و 305 نفر درسامانه «سناد» خبر داد و بیان کرد: پروژه مهر با ثبت‌نام از دانش‌آموزان آغاز و با جشن بازگشایی مدارس در اول مهر به انجام می‌رسد.
وی با بیان اینکه 55 درصد دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی، 23 درصد در مدارس دوره اول متوسطه و 19 درصد در دوره دوم متوسطه مشغول تحصیلند، اعلام کرد: هزار و 900 نفر از همکاران ما برای شروع مهری بانشاط در کلاس‌های درس سازماندهی شده‌اند و مهم‌ترین برنامه ما این است که در اولین روز از سال تحصیلی جدید همه کلاس‌ها معلم داشته باشند.
مدیر آموزش و پرروش قروه از خیرین به عنوان حامیان بی‌ادعای آموزش وپرورش نام برد و عنوان کرد: به همت بلند خیرین تعداد 50 کلاس درس تعمیر، نوسازی، مقاوم‌سازی و مرمت شده‌اند که اول مهر در اختیار دانش‌آموزان و فرهنگیان قرار می‌گیرد.
وی از برچیده شدن بخاری‌های نفتی در مهر 98 خبر داد و گفت: درسال 97 تعداد 24 مدرسه دارای سیستم گرمایشی غیر استاندارد بودیم که الحمدلله تا امروز 14 مدرسه از استانداردهای لازم در امر گرمایش برخوردار شده‌اند و در 10 مدرسه هم تا پایان مهر از سیستم گرمایشی استاندارد نصب خواهد شد.
عبدالملکی تملک زمین و تامین اعتبارات لازم برای احداث فضای آموزشی 12 کلاسه در شهرک دانش قروه را خبر خوشی برای ساکنان شهرک دانش و دانش‌آموزان دانست و از کلنگ‌زنی این واحد آموزشی در آینده نزدیک خبر داد.
انتهای پیام

captcha