ایجاد روحیه امید و نشاط مدارس به همراهی همه دستگاه‌های دولتی نیاز دارد
کد خبر: 3843322
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹

ایجاد روحیه امید و نشاط مدارس به همراهی همه دستگاه‌های دولتی نیاز دارد

گروه اجتماعی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با بیان اینکه تربیت همه جانبه دانش‌آموزان به همراهی و همکاری کلیه دستگاه‌ها نیاز دارد، گفت: ایجاد روحیه امید و نشاط در دانش‌آموزان به نوع نگاه و همراهی همه ما بستگی دارد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش اقبال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان امروز، 28 شهریورماه در یکصد و نود چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی مدارس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: امروز کلیه دستگاه‌ها موظف هستند، در کنار آموزش و پرورش باشند و به این دستگاه فرهنگی کمک کنند.
وی با قدرشناسی از زحمات معلمان خدوم استان، افزود: فرهنگیان پر تلاش علی‌رغم کمبود و کاستی‌ها در راستای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند و نظام اسلامی و دولت منیز به مجموعه آموزش و پرورش عنایت ویژه داشته و باید دستگاه تعلیم و تربیت را تنها نگذاریم.
خوش‌اقبال با بیان اینکه تربیت همه جانبه دانش‌آموزان به همراهی و همکاری کلیه دستگاه‌ها نیاز دارد، بیان کرد: ایجاد روحیه امید و نشاط در دانش‌آموزان به نوع نگاه و همراهی ما بستگی دارد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت ایمن‌سازی فضاهای آموزشی، عنوان کرد: سلامت و بهداشت دانش‌آموزان باید در اولویت اول آموزش و پرورش استان باشد، چرا که بی‌توجهی به این موضوع خسارت جبران ناپذیری ایجاد می‌کند.
معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان با درخواست از صدا و سیمای مرکز استان برای فضاسازی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، از مطبوعات، رسانه‌ها و خبرنگاران نیز خواست با ایجاد امید و نشاط در بازگشایی موفق مدارس کمک کنند.
وی شرایط امروز جامعه و اعمال تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه کشورمان را بی‌رحمانه و بی‌سابقه دانست و اعلام کرد: خوشبختانه با تدابیر نظام اسلامی، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت، مسائل و مشکلات در حد امکان رفع شده و همراهی مردم با نظام اسلامی و دولت محترم شایسته قدردانی است.
خوش‌اقبال هم چنین از خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان نیز خواست در برنامه‌های بازگشایی مدارس با حضور پررنگ خود در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام

captcha