برگزاری 115 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بیجار
کد خبر: 3843323
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

برگزاری 115 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بیجار

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه ناحیه بیجار از تدوین و برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۱۵ ویژه برنامه توسط کمیته‌های هشت گانه دفاع مقدس در شهرستان بیجار خبر داد و گفت: بخش اعظم این برنامه‌ها توسط سپاه بیجار در شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدمرتضی میرآقایی، فرمانده سپاه ناحیه بیجار امروز ۲۸ شهریور در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان بیجار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به آغاز دهه پنجم از انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیشرفت کشور پس از انقلاب در عرصه‌های پیشرفت، عمران، فرهنگی، عملی و به ویژه عرصه دفاعی در منطقه و جهان چشمگیر بوده است.
وی با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس برگرفته از حماسه امام حسین‌(ع) در کربلا است، افزود: امام حسین (ع) از ارزش‌ها دفاع کردند و رزمندگان ما نیز در دفاع مقدس برگرفته از حماسه امام حسین‌(ع) از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام دفاع کردند.
فرمانده سپاه ناحیه بیجار از تدوین و برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۱۵ ویژه برنامه توسط کمیته‌های هشت گانه دفاع مقدس در شهرستان بیجار خبر داد و بیان کرد: بخش اعظم این برنامه‌ها توسط سپاه بیجار در شهرها و روستاهای شهرستان بیجار برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه از تعداد ۱۱۵ برنامه در شهرستان بیجار ۱۵ برنامه شاخص شهرستانی است، اعلام کرد: یادواره‌های شهدا، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های روشنگری برای بسیجیان و عامه مردم، گرامیداشت‌ها، مسابقات ورزشی و شب شعر دفاع مقدس از جمله این برنامه‌ها است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان بیجار برگزار می‌شود.
میرآقایی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس همه روزه میز خدمت با حضور شورای اداری شهرستان بیجار برگزار می‌شود، ادامه داد: میز خدمت هر روزه در یک روستای شهرستان برای اطلاع از مشکلات مردم و دیدار مسئولان با مردم برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه ۱۶ گروه جهادی در سال ۹۸ در محلات بیجار تشکیل شده و آموزش دیده‌اند، اعلام کرد: همچنین ۳۴ گروه جهادی محله محور یک روزه در قالب کلاس‌های آموزشی و لایه روبی قنوات و منابع آب و امورات کشاورزی در روستاها حاضر شده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیجار در پایان یادآور شد: گروه جهادی اعزامی به مناطق محروم شامل ۲۷ بانو و ۲۵ آقا است که از تاریخ ۲۳ شهریور ماه سال جاری به مدت ۱۰ روز در روستاهای چشمه کاظم، نجف‌آباد، حصار سفید و نوبهار مشغول خدمت‌رسانی هستند.
انتهای پیام

captcha