استقبال خوب کردستانی‌ها از اجرای طرح «مهربانی در مهر»
کد خبر: 3843867
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

استقبال خوب کردستانی‌ها از اجرای طرح «مهربانی در مهر»

گروه فرهنگی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با اشاره به استقبال خوب مردم استان از اجرای طرح «مهربانی در مهر»، گفت: با اجرای این طرح نوشت‌‌افزار و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده جمع‌آوری شد و برای آن‌ها ارسال می‌شود.

محمد عبدالملکی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: طرح «مهربانی در مهر» به همت نهاد کتابخانه‌‌های عمومی کشور در ماه‌های تیر و مردادماه سال جاری به منظور تهیه نوشت‌افزار اسلامی- ایرانی و کتاب‌های کمک‌درسی برای کودکان و دانش‌آموزان در استان‌های سیل‌زده کشور اجرا شد.
وی افزود: طرح مهربانی در مهر به دنبال برگزاری پویش «بهار مهربانی» با هدف کاهش آلام مردم به ویژه کودکان، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در مناطق سیل‌زده، اجرا و خوشبختانه با استقبال خوبی در استان کردستان مواجه شد.
عبدالملکی بیان کرد: بر اساس این طرح، کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به‌ عنوان پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی (شامل نوشت‌افزار اسلامی- ایرانی و کتاب های کمک درسی) هدایای مردم را جمع‌آوری و برای کودکان مناطق سیل‌زده ارسال کردند.
وی عنوان کرد: مردم نوعدوست استان کردستان در زمان اجرای طرح، اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان از جمله کتاب‌های کمک درسی، دفتر، خودکار، مداد، تراش، کیف، جامدادی، مداد رنگی، لیوان، حوله جیبی، لباس، پاکن، خودکار را به کتابخانه‌های عمومی استان هدیه کردند تا به دست دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده برسد.
مدیرکل کتابخانه‌‌های عمومی استان کردستان عنوان کرد: اقلام اهدایی مردم پس از بسته‌‌بندی و بنا بر تقسیم‌بندی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به استان‌های سیل‌زده ارسال و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
وی در پایان یادآور شد: حضور در فعالیت‌های انسان دوستانه یکی از برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است و خوشبختانه با همکاری و اعتماد مردم عملکرد خوبی در این حوزه داشته است.
انتهای پیام

captcha