نیروهای مسلح از مؤلفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: 3843940
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

نیروهای مسلح از مؤلفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است

گروه سیاسی- فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نیروهای مسلح از مؤلفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است که خود را در بحث قدرت بازدارندگی و اقتدار جهانی با نهایت صلابت نشان داده شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در سنندج، اظهار کرد: دین مبین اسلام یکی از اثرگذارترین انقلاب‌ها در دنیا است که توانسته موجب افتخار بزرگی برای ملت باشد.
وی افزود: انقلاب پر شکوه ایران اسلامی، بزرگترین و مردمی ترین انقلاب عصر جدید است که چهره ای پر افتخار از خود را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده است.
فرمانده سپاه کردستان، بیان کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر مولفه‌های قدرت خویش، امید امت اسلامی، نهضت‌های آزادی‌بخش در جهان و جریان خروشان مقاومت، قدرت جهانی را بر هم زده و خود را به عنوان یک قدرت جهانی مطرح کرده و در روند مسائل منطقه ای و جهانی با جدیت تأثیرگذار است.
سردار رجبی افزود: نیروهای مسلح از مؤلفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است که خود را در بحث قدرت بازدارندگی و اقتدار جهانی با نهایت صلابت نشان داده شده است.
وی عنوان کرد: ولایت فقیه و رهبری امت یکی دیگر از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی است که کارآمدی خود را بعد از چهل سال از انقلاب به خوبی و راهبردی و با تاثیر فراوان به جهانیان نشان داده است.
فرمانده سپاه کردستان، مردم همیشه در صحنه را نیز یکی دیگر از مؤلفه‌های قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: مردم در طول چهل سال انقلاب همه سختی‌ها را در فراز اسلام و انقلاب به بهترین وجه تحمل و زمینه را برای پیروزی‌های بزرگ مهیا کرده‌اند.
سردار رجبی با اشاره به اینکه امروز کردستان با عنایت خداوند و برکت خون پاک شهیدان به استانی امن و در حال توسعه تبدیل شده است، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره برای توسعه و معیشت پایدار مردم قدم برداشته و مردم شرافتمند این خطه از سرزمین در مرز این پایداری قرار گرفته و همواره دشمنان را مأیوس کرده است.
انتهای پیام

captcha