انسجام مردمی و اتحاد نیروهای نظامی و انتظامی رمز پیروزی ایران اسلامی است
کد خبر: 3844229
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

انسجام مردمی و اتحاد نیروهای نظامی و انتظامی رمز پیروزی ایران اسلامی است

گروه سیاسی - فرماندار شهرستان سقز گفت: وحدت و انسجام مردم و يكدلی و اتحاد نیروهای نظامی و انتظامی رمز پیروزی ایران اسلامی در برهه‌های مختلف تاریخ از جمله وضعيت حساس كنوني است.

به گزارش ایکنا از کردستان، کامیل کریمیان، فرماندار شهرستان سقز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در دفاع مقدس، مفاهیمي چون شهادت، ایثار و مقاومت، بازتولید و در ادبیات و فرهنگ عامه مردم جاودانه شد.
وی با اشاره به اهمیت آگاهی کامل از وضعیت هشت سال دفاع مقدس و شناخت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس افزود: نسل سوم و چهارم و نسل های بعد تشنه اطلاعاتی هستند که بایستی از طریق یادگاران دفاع مقدس به اين جوانان و نوجوانان منتقل شود.
کریمیان با اشاره به اشغال خرمشهر توسط دشمن بعثی و عملیات آزادسازی خونین شهر بیان کرد: عملیات‌های ثامن الائمه، طریق القدس، فتح‌المبین و بیت‌المقدس، عملیاتی بودند که معادلات نظامي را در سال‌هاي ابتدايي دفاع مقدس تغيير داد.
فرماندار شهرستان سقز عنوان کرد: در سایه رشادت‌ها و ایثار و فداکاری‌های شهیدان، رزمندگان و با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امنیت پایدار در ایران اسلامی پایدار بوده و ساری و جاری است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامي ریشه در 15 خرداد 42 داشت عنوان کرد: از همان روزهای اول انقلاب می‌خواستند در مقابل حركت مردمي و انقلاب مردمي بايستند و به قول خودشان انقلاب را در نطفه خفه کنند که دشمن از طریق ترور شخصیت‌های انقلابی، حذف فیزیکی، ایجاد شورش‌ها و نارضایتی‌ها بین اقلیت‌ها، اقوام و مذاهب اقدام و سپس یک جنگ ناخواسته را به کشورمان تحمیل کردند.
فرماندار سقز در بخشی دیگر از سخنان خود به گفتمان ناسیونالیسم افراطی آمریکا و نبود باور و اعتقاد به ديپلماسي در سياست خارجي این کشور اشاره و تاکید کرد: آمریکا در مسائل جهاني و منطقه ايي چون برجام و روابط بين کشورهای ژاپن و کره جنوبي، هند و پاکستان، چین و هنگ کنگ، فلسطین و اسرائیل با ورود منفعت طلبانه و بدور از واقع‌گرايي و غيرمنطقي فقط منافع آمریکا را در نظر گرفته و منجر به تشديد اختلافات بين اين كشورها شده است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون مذاکره با آمریکا بیان کرد: سخنان رهبری باعث یأس و دلسردی دشمن شد و آمریکا در مذاکره به دنبال تحمیل خواسته‌هایی است که ناشی از گفتمان ناسیونالیسم افراطی است و مذاكره مد نظر آمريكا قطعا به معناي تسليم در مقابل خواسته‌هاي اين كشور است نه منافع متقابل و احترام متقابل.
کریمیان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حمله اخير به تأسيسات نفتي عربستان و افزايش اتهام زني‌ها عليه كشورمان گفت: اینکه آمریکا به دنبال ترویج ادبیات ایران هراسی است و هيچ گاه به دنبال حل منازعه بين عربستان و يمن نبوده چرا كه بهترين فرصت براي فروش تسليحات نظامي به اين كشورهاي عربي است و تلاش مي كند با افزايش ايران هراسي به اهداف منطقه‌اي خود دست يابد.
وی در پایان رمز پیروزی ایران اسلامی در برهه‌های مختلف تاریخ از جمله وضعيت حساس كنوني را وحدت و انسجام مردم و يكدلي و اتحاد نیروهای نظامی و انتظامی دانست.
انتهای پیام

captcha