تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین
کد خبر: 3844510
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین تا ۳۰ آبان ماه سال جاری خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فيلم 114 ثانيه‌اي مبين

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین تا 30 آبان ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: فراخوان این جشنواره از سوم خردادماه در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن آغاز شده است.

وی در مورد نحوه ارسال آثار افزود: بهترین و سریع‌ترین درگاه برای ارسال آثار سایت مرکز مبین به آدرس MOBINMEDIA.COM است که هم برای ثبت‌نام و هم برای ارسال آثار بخشی را در نظر گرفته است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اقدامات جدید و پیش روی سازمان قرآنی دانشگاهیان بیان کرد: یکی از اقدامات جدیدی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان، برگزاری جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای است که توسط مرکز چندرسانه‌ای مبین اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای این جشنواره 14 موضوع در حوزه قرآن، معارف و اهل بیت(ع) پیش‌بینی شده است، یادآور شد: سبک زندگی، آموزه‌های اخلاقی، قصص قرآنی، ایثار و شهادت، سیمای پیامبر(ص)، نیکی به پدر و مادر، صله رحم، نماز و واجبات الهی، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم، کسب ‌روزی حلال، انفاق، جهاد، پوشش و عفاف، توجه به محیط زیست و آسیب‌های اجتماعی موضوعاتی است که برای این جشنواره پیش‌بینی شده اما علاقه‌مندان می‌توانند موضوعات دیگری در زمینه قرآن و عترت را مورد توجه قرار دهند.

آوج با اشاره به داوری آثار در سه بخش یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند در سه بخش فیلمبرداری با گوشی همراه، فیلم حرفه‌ای و بخش مردمی آثار خود را در معرض داوری قرار دهند.
انتهای پیام

captcha