کسب رتبه اول لرستان در اجرای طرح ملی «نماد»
کد خبر: 3854881
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

کسب رتبه اول لرستان در اجرای طرح ملی «نماد»

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان این‌که طرح «نماد» برای مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان در حال اجراست، افزود: این طرح در خرم‌آباد، نورآباد و چگنی اجرا شده و منشاء آثار و نتایج خوبی بوده به‌طوری‌که لرستان رتبه اول را در اجرای طرح نماد در کشور کسب کرده است.

کسب رتبه اول لرستان در اجرای طرح ملی «نماد»به گزارش ایکنا از لرستان، دوشنبه، سیزدهم آبان طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان و همچنین نمایندگانی از دستگاه قضا و بهزیستی لرستان و جمعی از مسئولین محلی دومین دفتر استانی پروژه «نماد» در خرم‌آباد افتتاح شد .

رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم، گفت: طرح نماد به‌معنای مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان است و با همکاری ۱۴دستگاه اجرایی در سطح کشور انجام می‌شود .

وی با بیان این‌که این طرح برای مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان در حال اجراست، افزود: این طرح   استانی در سال گذشته در سه شهرستان خرم‌آباد، نورآباد و چگنی اجرا شده و منشاء آثار و نتایج خوبی بوده به‌طوری‌که استان لرستان رتبه اول را در اجرای طرح نماد در کشور کسب کرده است .

زینی‌وندمقدم با اشاره به این‌که اجرای این طرح نیاز به ساز و کار و برنامه‌ریزی خاصی  ازجمله فعال کردن مراکز مشاوره در سطح استان دارد، ادامه داد: هسته‌های مشاوره در سطح استان به این مرکز وصل هستند و به شناسایی، رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و دانش‌آموزانی که دچار آسیب‌های اجتماعی هستند پرداخته و با مداخله‌های روانشناسی و کار کارشناسی به‌دنبال بهبود و پیشگیری از این آسیب‌ها هستند.

انتهای پیام
captcha