جلسه هیئت رسیدگی به مؤسسات سازمان دارالقرآن برگزار شد
کد خبر: 3867025
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
با حضور رئیس جدید؛

جلسه هیئت رسیدگی به مؤسسات سازمان دارالقرآن برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ در اولین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات سازمان دارالقرآن الکریم، که با حضور رئیس جدید این سازمان برگزار شد، پرونده فعالیت 10 مؤسسه قرآنی به تصویب رسید.

به گزارش ایکنا؛ اولین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس جدید این سازمان طی هفته گذشته در محل سازمان دارالقرآن برگزار شد.

حسین بهبودی، مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن، در این باره اظهار کرد: با توجه به تغییر مدیریتی که در سازمان دارالقرآن رخ داد، پرونده‌های زیادی از درخواست‌های مؤسسات در اختیار داشتیم که باید بررسی می‌شد.

وی افزود: بنابراین، پس از تغییر مدیریت سازمان و در اولین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات که با حضور رئیس جدید سازمان برگزار شد، پرونده 10 مؤسسه بررسی شد و به تصویب اعضا رسید و مابقی پرونده‌ها نیز در جلسات آینده بررسی خواهد شد.

مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن با بیان اینکه مقرر شده است جلسات هیئت طی روزهای سه‌شنبه برگزار شود، تصریح کرد: جلسه بعدی هیئت به احتمال زیاد طی روز سه‌شنبه هفته آینده، 17 دی‌ماه برگزار می‌شود.

بهبودی تصریح کرد: همچنین، در جلسه گذشته، در رابطه با وضعیت یکی از مؤسساتی که مشکلاتی همچون تخلفات اداری و ... دارد نیز بحث و تبادل نظر شده و تصمیم‌گیری راجع به این مؤسسه قرآنی نیز طی جلسه آتی هیئت انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha